اسماعیل صفیری در مورد اینکه گفته می‌شود به عنوان ناظر داوری روز گذشته استقلال و آلومینیوم با داور این دیدار پس از پایان بازی بحث شدیدی کرده و از نحوه قضاوت او انتقاد کرده است، اظهار کرد: این موضوع کذب محض است. چطور چنین چیزی امکان دارد؟ حتما با خورزوخان بحث کرده ام که خودم […]

- سکوت ناظر داوری دیدار استقلال شکست/ حتما با خورزوخان بحث کرده‌ام که خودم نفهمیدم!

اسماعیل صفیری در مورد اینکه گفته می‌شود به عنوان ناظر داوری روز گذشته استقلال و آلومینیوم با داور این دیدار پس از پایان بازی بحث شدیدی کرده و از نحوه قضاوت او انتقاد کرده است، اظهار کرد: این موضوع کذب محض است. چطور چنین چیزی امکان دارد؟ حتما با خورزوخان بحث کرده ام که خودم نفهمیدم! من بعد از بازی طبق روال هر بازی که ناظر هستم پس از خداحافظی با داوران چون خودم وسیله شخصی داشتم از ورزشگاه خارج شدم. از دم زمین تا تونل و رختکن داوران هم تنها بودم و با کسی صحبتی نکردم. گزارش عملکرد داور را هم به فدراسیون ارائه کردم.

وی در مورد اینکه این بازی جنجالی بود و نظرش در مورد قضاوت مهدوی در این مسابقه گفت: من نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم چون ناظر این دیدار بودم. از نظر قوانین این کار درست نیست و گزارشی که باید را به کمیته داوران داده ام اما منظور از بازی جنجالی چیست؟ جنجال یعنی قطع شدن بازی. این بازی وقایع فوتبالی زیادی داشت اما اینکه تعرف از جنجال چه باشد در ذهن رسانه‌ها و هواداران با ناظر فرق می‌کند. هنوز ۲۴ ساعت از بازی نگذشته برای ما داستان‌هایی درست می‌کنند که اصلا صحت ندارد. آدم می‌ماند چه بگوید.

منبع: خبـر ورزشی