به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، این همکاری به گروه stc اجازه می‌دهد تا به ظرفیت ماهواره LEO دسترسی داشته باشد و آنها را قادر می‌سازد اینترنت پرسرعت، خدمات داده و راه حل‌های تداوم کسب و کار را برای ارگان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک و متوسط در عربستان ارائه کنند. گروه stc گفت:« […]

- عربستان سعودی به اینترنت ماهواره‌ای متصل خواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، این همکاری به گروه stc اجازه می‌دهد تا به ظرفیت ماهواره LEO دسترسی داشته باشد و آنها را قادر می‌سازد اینترنت پرسرعت، خدمات داده و راه حل‌های تداوم کسب و کار را برای ارگان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های کوچک و متوسط در عربستان ارائه کنند.

گروه stc گفت:« این یک گام مهم در افزایش پوشش در بخش‌های حیاتی مانند نفت و گاز، معدن، کشاورزی، بهداشت، آموزش و امور مالی است.» گروه stc حقوق ارائه خدمات و فروش اینترنت ماهواره‌ای پرسرعت و کم تأخیر و اتصال داده در سراسر عربستان سعودی را خریداری کرده است.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت:«این امکان دسترسی به اینترنت فیبر مانند را برای ساکنان مناطق روستایی و دورافتاده فراهم می‌کند و در نهایت یک تجربه آنلاین پیشرفته و یکپارچه را تسهیل می‌کند».

منبع: gulfnews

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین