به گزارش زیرنویس، سرهنگ فضل اله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت منزل وی در فاز ۴ اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فضل اله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت منزل وی در فاز ۴ اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مالخر وسایل سرقت شده در سرآسیاب ملارد شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های پلیس، مالخر اعتراف کرد که ۲ سارق با سرقت اموال، تمامی وسایل سرقتی را به او می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران، تصریح کرد: ماموران با اعترافاتی که مالخر انجام داده بود، موفق به شناسایی سارقان شده و با هماهنگی قضائی و در عملیاتی، متهمان را به همراه خودروی پژو ۴۰۵ که با آن اقدام به سرقت می کردند، در سرآسیاب ملارد دستگیر شدند.

سرهنگ سواری پور با اعلام اینکه سارقان در بازجویی های خود به ۱۱ فقره سرقت منازل اعتراف کردند، گفت: بیشتر وسایل سرقت شده تحویل مالباختگان شده و ۲ سارق به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا