برنامه لیگ برتر و تاریخ ال‌کلاسیکوی ایران تغییر می‌کند؟
برنامه لیگ برتر و تاریخ ال‌کلاسیکوی ایران تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در شرایطی که طبق اعلام سازمان لیگ دیدارهای هفته دهم لیگ برتر قرار است از روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان برگزار شود، ممکن است برنامه بازی‌های این هفته دچار تغییراتی شود. کادرفنی تیم ملی کشورمان در نظر دارد اردوی جدید ملی‌پوشان را برای ۲ دیدار مقدماتی جام جهانی از ۲۰ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در شرایطی که طبق اعلام سازمان لیگ دیدارهای هفته دهم لیگ برتر قرار است از روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان برگزار شود، ممکن است برنامه بازی‌های این هفته دچار تغییراتی شود.

کادرفنی تیم ملی کشورمان در نظر دارد اردوی جدید ملی‌پوشان را برای ۲ دیدار مقدماتی جام جهانی از ۲۰ آبان آغاز کند. روزی که در آن استقلال میزبان تراکتور است و صنعت نفت در آبادان به مصاف هوادار می‌رود.

فردای آن روز نیز نساجی پس از برگزاری دیدار آسیایی‌اش مقابل نوبهار ازبکستان در تاریخ ۱۵ آبان، در قائمشهر از ذوب آهن میزبانی می‌کند و در حساس‌ترین بازی هفته دهم نیز سپاهان که ۱۵ آبان میزبان آلمالیق ازبکستان بوده است در اصفهان مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیرد که بازی‌اش برابر استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه ۱۶ آبان برگزار می‌شود. 

اگر کادرفنی تیم ملی روی شروع اردوی جدید از تاریخ ۲۵ آبان و ۵ روز مانده به دیدار با هنگ کنگ اصرار داشته باشد، به احتمال قوی شاهد تغییراتی در برنامه این ۴ بازی هفته دهم هستیم.

ایران در تاریخ ۲۵ آبان میزبان هنگ کنگ است و ۳۰ آبان در تاشکند میهمان ازبکستان است.

پایان پیام/





منبع: فارس