مدیر تیم آلومینیوم: بیانیه استقلال ما را شگفت زده کرد و این کارها قدیمی شده است
مدیر تیم آلومینیوم: بیانیه استقلال ما را شگفت زده کرد و این کارها قدیمی شده است

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باشگاه استقلال بیانیه صادر کرد که واقعا شگفت‌زده شدیم، این کارها واقعا قدیمی و نخ‌نما شده است.

روح‌الله اصغری در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل استقلال، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از همه هواداران عزیز تیم که زحمت کشیدند و از اراک به استادیوم آزادی آمدند، تشکر کنم. درباره مباحث فنی مجتبی حسینی صحبت‌های لازم را انجام داد، اما در خصوص مباحث داوری لازم است چند نکته یادآور شوم.

وی افزود: با وجود اینکه سید رضا مهدوی، داور مسابقه در دیدار هفته اول فصل گذشته لیگ‌برتر یک اشتباه فاحش و منجر به گل حریف در دیدار آلومینیوم مقابل هوادار انجام داد ولی ما هیچ واکنشی نسبت به انتخاب دوباره‌اش برای بازی حساس آلومینیوم و استقلال نداشتیم. آن دیدار و اشتباهات را یک اتفاق می‌دانستیم اما دیروز در ورزشگاه آزادی یک داستان متفاوت دیدیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: مگر می‌شود در ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح و مشخص بود، تصمیم‌های بحث‌برانگیز داوری تا این اندازه اتفاق بیفتد و علیه آلومینیوم چند اشتباه متوالی صورت بگیرد؟ واقعا تشخیص یک سری از صحنه‌ها برای هر بیننده‌ای راحت بود، چه برسد به یک داور لیگ برتری!

اصغری گفت: متاسفانه پس از پایان بازی شاهد بودیم سرمربی و برخی بازیکنان تیم حریف نسبت به داوری معترض شدند و باشگاه استقلال نیز بیانیه صادر کرده که واقعا ما شگفت‌زده شدیم! این کارها واقعا قدیمی و نخ‌نما شده و همه دیدند چه تیمی از داوری سود برد و چه تیمی متضرر شد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و به‌ویژه کمیته محترم داوران می‌توانند شهادت بدهند که باشگاه آلومینیوم همواره با وجود اشتباهات در دیدارهای متعدد، تغییر کمک‌داوران در دیدار برابر مس رفسنجان و … هیچ اعتراض مکتوبی نداشت، اما در مسابقه دیروز مقابل استقلال ناعدالتی محض اتفاق افتاد که امیدوار به رسیدگی هستیم.

پایان پیام

منبع: فارس