بارسلونا ۱ – ۲ رئال مادرید/ ال کلاسیکو هم زیر سلطه بلینگام رفت
بارسلونا ۱ – ۲ رئال مادرید/ ال کلاسیکو هم زیر سلطه بلینگام رفت

در جریان بزرگترین و مهم‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را در هفته یازدهم لالیگا برگزار کردند که این دیدار با کامبک و پیروزی دو بر یک رئال مادرید در ورزشگاه المپیک شهر بارسلون به پایان رسید. در این بازی بارسلونا خیلی زود (در دقیقه ۶) […]

- بارسلونا ۱ - ۲ رئال مادرید/ ال کلاسیکو هم زیر سلطه بلینگام رفت

در جریان بزرگترین و مهم‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید اولین ال کلاسیکوی فصل را در هفته یازدهم لالیگا برگزار کردند که این دیدار با کامبک و پیروزی دو بر یک رئال مادرید در ورزشگاه المپیک شهر بارسلون به پایان رسید.

در این بازی بارسلونا خیلی زود (در دقیقه ۶) به گل رسید. ایلکای گوندوگان روی اشتباه دو دفاع میانی رئال با هوشمندی توپ را از دفاع عبور داد تا ال‌کلاسیکو به سرعت عدد صفر را از پیشانی خود پاک کند.

در دقیقه ۶۸ جود بلینگام با یک شوت بیرون پای راست و از پشت محوطه جریمه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.  

در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، در دقیقه ۹۲ ارسال کارواخال از جناح راست با تاثیرگذاری مودریچ مقابل دروازه به بلینگام رسید و ستاره انگلیسی این روز‌های مادرید گل دوم را هم زد تا شاگردان آنچلوتی کامبکی تماشایی را به ثبت برسانند.

رئال مادرید با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و هم امتیاز با خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. بارسلونا هم با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جای دارد.

باشگاه خبرنگاران