فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۹۴۴ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر خبر داد.

، سرهنگ احمد نگهبان از اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهر مشهد و جمع آوری و دستگیری ۹۴۴ معتادمتجاهر و خرده فروش موادافیونی خبر داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح یک هفته‌ای پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها، ۱۲۳ خرده فروش را در پاکسازی مناطق مختلف سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان تصریح کرد: در این راستا ۱۷ کیلو و ۸۵۶ گرم انواع موادمخدر آماده فروش کشف و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۵ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر از آنها استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در بازه زمانی اجرای این طرح ۸۲۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های موادمخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد فیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: مـهر