آنچلوتی: بلینگام تفاوت را در ال کلاسیکو رقم زد
آنچلوتی: بلینگام تفاوت را در ال کلاسیکو رقم زد

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا اظهار داشت: ما در نیمه اول کمی کند و آهسته بودیم ولی در نیمه دوم توانستیم نمایش بهتری از خود ارائه کنیم و جنگنده‌تر باشیم. نیمه اول در سطح خودمان نبودیم و خیلی چیزها توسط بازیکنان فراموش شد. سرمربی رئال […]

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا اظهار داشت: ما در نیمه اول کمی کند و آهسته بودیم ولی در نیمه دوم توانستیم نمایش بهتری از خود ارائه کنیم و جنگنده‌تر باشیم. نیمه اول در سطح خودمان نبودیم و خیلی چیزها توسط بازیکنان فراموش شد.

سرمربی رئال مادرید گفت: مودریچ بازی را تغییر کنید. او توپ را حفظ کرد و همه چیز در میانه میدان برای ما کنترل کرد. بازی با حضور او تغییر کرد.

وی در خصوص جود بلینگام نیز گفت: همه ما از عملکرد جود سورپرایز و معتجب شدیم. گل اول او فوق‌العاده بود. او تفاوت را در این بازی رقم زد. نمی‌دانم در جایزه توپ طلا چندم خواهد شد و برایم این جایزه هم آنقدرها مهم نیست. اصلا نمی‌دانم این مراسم کجا برگزار می‌شود.

سرمربی رئال ادامه داد: ما می‌دانیم که بلینگام مهاجم نیست. از او انتظار گلزنی هم نداریم و مهاجمان ما مثل وینیسیوس و رودریگو باید گلزنی کنند.

آنچلوتی گفت: ما اصلا تساوی در این بازی نمی‌خواستیم. ما خواهان شکست بارسلونا بودیم. جدال سختی بود و بارسلونا از ما بهتر بودیم تا زمانی که ما تصمیم گرفتیم جنگنده‌تر ظاهر شویم.

پایان پیام/





منبع: فارس