به گزارش زیرنویس از اردبیل ،باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین در شورای اداری شهرستان سرعین با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار دولت مردمی مصمم هست افزود طرح مردمی سازی دولت نیز در راستای نقش آفرینی مردم شکل گرفته و در این بین نقش فعالین اجتماعی و نخبگان شهرستان نقش کلیدی و تاثیر گذار […]

به گزارش زیرنویس از اردبیل ،باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین در شورای اداری شهرستان سرعین با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار دولت مردمی مصمم هست افزود طرح مردمی سازی دولت نیز در راستای نقش آفرینی مردم شکل گرفته و در این بین نقش فعالین اجتماعی و نخبگان شهرستان نقش کلیدی و تاثیر گذار دارد .

باقرزاده اظهار داشت در راستای تسریع امورات مردم دستیار مردمی سازی دولت در این شهرستان با خصوصیاتی که مقام معظم رهبری در راستای اجرای گام دوم انقلاب انتخاب شده معرفی شده است .

وی از همه اعضای شورای اداری شهرستان همچنین سایر نهاد های اداری خواست تا همکاری شایسته ای را برای تحقق مردمی سازی در دولت بردارند .

وی ادامه داد در بحث مردمی سازی همه مردم ، نخبگان و حلقه های میانی با مشارکت بیشتری دولت را برای موفقیت بیشتر در امر خدمت رسانی به مردم یاری کنند .

وی در پایان با بیان این مطلب که آماده حضور جوانان در قالب حلقه های میانی و استفاده از نخبگان جامعه در قالب گروه های جهادی در میدان عمل و حمایت های لازم در جهت اجرای طرح ها و حل مشکلات آنها هستیم .

مولاخواه/

منبع خبر: رکنـا