اعتراف دیرهنگام نتانیاهو درباره ایران/ جنگ طولانی خواهد بود
اعتراف دیرهنگام نتانیاهو درباره ایران/ جنگ طولانی خواهد بود

نتانیاهو گفت: نمی‌توانم بگویم ایران در برنامه‌ریزی حمله هفتم اکتبر دست داشته است.

 

به گزارش زیرنویس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گروهی از نیروهای کماندو شب گذشته وارد شمال نوار غزه شدند. با خانواده‌های اسرا دیدار کردم و به آن‌ها گفتم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آن‌ها فروگذاری نمی‌کنیم.

طی روزهای اخیر حملات هوایی را برای کمک به ورود زمینی نیروهایمان به غزه شدت بخشیدیم. شکست بزرگی را شاهد بودیم و در مورد آن تحقیق خواهد شد و این تحقیقات همه را شامل خواهد شد اما اکنون نه. ممکن است حمله زمینی به بازگرداندن اسرا کمک کند.

از هدف خود یعنی نابودی حماس عقب نمی‌نشینیم و به دنبال انتقال به مرحله بعدی یعنی گسترش عملیات زمینی خواهیم بود. گسترش عملیات زمینی تعارضی با تلاش‌هایمان برای آزادی اسرا ندارد. اما من نمی‌توانم بگویم که ایران در طرح‌ریزی برای این حمله دست داشته است.

مصلحت برخی در توقف عادی‌سازی روابط ما با کشورهای عربی و بازگرداندن ما به عصر حجر است.

همچنین گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفراس خبری افزود: نیروهای ما اکنون در زمین، آسمان و دریا در خارج از مرزهای غزه و داخل آن در حال جنگ هستند.

وی با طرح این ادعا که جنگ روز گذشته وارد مرحله جدیدی شد و حماس ضربات سختی دریافت کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا خواهیم کرد و این امری بسیار پیچیده است که قبلا سابقه نداشته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: هرچه ضربات ما سخت‌تر باشد، شانس بازگردان اسرا بیشتر خواهد بود.

گالانت همچنین گفت: ارتش در تمامی جبهه‌ها آماده است و مصلحتی در گسترش دامنه جنگ نمی‌بینیم اما این جنگی طولانی است و یا ما پیروز خواهیم شد یا آن‌ها.

منبع: اطلاعات انلاین