واکنش باشگاه بارسلونا به توهین نژادپرستانه علیه ستاره رئال در ال کلاسیکو
واکنش باشگاه بارسلونا به توهین نژادپرستانه علیه ستاره رئال در ال کلاسیکو

بارسلونا و رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت کهکشانی‌ها به لطف درخشش جود بلینگام بازی را با پیروزی ۲-۱ به پایان رساندند. در آخرین دقایق این مسابقه، وینیسیوس جونیور هنگام خروج از زمین بازی تعلل کرد و همین امر خشم طرفداران بارسلونا را به همراه داشت. هواداران […]

- واکنش باشگاه بارسلونا به توهین نژادپرستانه علیه ستاره رئال در ال کلاسیکو

بارسلونا و رئال مادرید در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت کهکشانی‌ها به لطف درخشش جود بلینگام بازی را با پیروزی ۲-۱ به پایان رساندند.

در آخرین دقایق این مسابقه، وینیسیوس جونیور هنگام خروج از زمین بازی تعلل کرد و همین امر خشم طرفداران بارسلونا را به همراه داشت. هواداران حاضر در استادیوم لوییس کمپانیس علیه وینیسیوس شعار‌های نژادپرستانه سر دادند و به سمت او موز پرتاب کردند.

پس از این صحنه‌های جنجالی که طبق معمول یک طرف آن وینیسیوس جونیور قرار داشت، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هرگونه توهین نژادی در جریان ال کلاسیکوی امروز را بررسی می‌کند.

در بیانیه بلوگرانا نوشته شده است: باشگاه بارسلونا همواره از ارزش‌های فوتبال و ورزش مانند احترام به رقبا دفاع می‌کند و به همین دلیل هرگونه توهین نژادپرستانه‌ای را که ممکن است در جریان دیدار امروز با رئال مادرید رخ داده باشد، بررسی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران