مشکلات تغذیه ای پرسپولیس در حد فاجعه است/ باشگاه باید زمین و زمان را بدوزد تا مسائل را حل کند
مشکلات تغذیه ای پرسپولیس در حد فاجعه است/ باشگاه باید زمین و زمان را بدوزد تا مسائل را حل کند

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم ملوان بندرانزلی اظهار کرد: در حال حاضر تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال دارد خوب نتیجه می گیرد. به نظرم شخصیت سرخپوشان در حدی شده است که در هر بازی برای برد به زمین مسابقه می روند. او افزود: […]

- مشکلات تغذیه ای پرسپولیس در حد فاجعه است/ باشگاه باید زمین و زمان را بدوزد تا مسائل را حل کند

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم ملوان بندرانزلی اظهار کرد: در حال حاضر تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال دارد خوب نتیجه می گیرد. به نظرم شخصیت سرخپوشان در حدی شده است که در هر بازی برای برد به زمین مسابقه می روند.

او افزود: با وجود اینکه همه بازیکنان ملوان جوان هستند اما امسال این تیم فوق العاده کار کرده است. به نظرم تارتار تیم خوبی جمع کرده است و امسال حرف برای گفتن زیاد دارند و در زمین خودشان از حمایت تماشاگران خود برخوردار هستند. معمولا تعداد هواداران ملوان خیلی زیاد هستند و تنها جایی است که از پرسپولیسی ها بیشتر در استادیوم حضور دارند. به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. سرخپوشان هم می دانند که کار سختی دارند.

نور محمدی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس با مشکل تغذیه مواجه هستند و شنیده می شود که تخم مرغ و سیب زمینی آب پز وعده نهار آنها است، گفت: اگر این خبر درست باشد در حد فاجعه است. ما در سال هایی که در پرسپولیس بودیم چنین مسائلی را ندیده بودیم و چنین چیزی را نشنیدیم. حالا امیدوارم که شایعه باشد چون شخصیت مربیان و بازیکنان پرسپولیس بالاتر از این حرفها است که درباره این مسئله بخواهیم صحبت کنیم. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد فاجعه بر ای باشگاه است.

او افزود: پرسپولیس تیم بزرگ در آسیا هست و ۷، ۸ سال است که نشان داده شخصیت قهرمانی دارد و اگر سالی  قهرمان نشود رتبه دوم را به دست می آورد و هر بازیکنی که می آید در نهایت می داند به چه تیمی آمده است.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به هر حال هر مدیری که به پرسپولیس می آید باید ببیند که توانایی این را دارد که اسپانسر قوی بگیرد. به نظرم برای پرسپولیس به اندازه کافی اسپانسر  وجود دارد اما به چه صورت قرارداد ببندند و پرداخت داشته باشند، مهم است. البته سرخپوشان به هر جامی می روند مدعی قهرمانی هستند و مشکلاتی که پیش آمده عجیب و غریب است.  در بدترین سال هایی که پرسپولیس در شرایط مالی بوده چنین اتفاقاتی رخ نداده است. تاخیر در پرداخت مطالبات در دوران ما بوده و حتی بازیکنان ناراحت شدند و اعتصاب هم صورت گرفته است اما مشکلات تغذیه ای نداشتیم.

نورمحمدی درباره اینکه پرسپولیس با این مشکلات می تواند به موفقیت برسد، گفت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس قابل احترام هستند چون در این شرایط با وجود اینکه از لحاظ مالی مشکل دارند اما در بازی ها سنگ تمام می گذارند و با تمام وجود بازی می کنند و باشگاه باید زمین و زمان را بدوزد تا مشکلات بازیکنان و کادر فنی را حل کند تا آنها هم با خیال راحت به مصاف حریفان خود بروند. عمر فوتبال کوتاه است و کسانی که فوتبالشان تمام شده می دانند که اندوخته ای باید جمع کنیم تا در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم. بازیکنان لیاقت داشتند که به اینجا رسیدند و قراردادهایشان نسبت به تیم های مدعی آن چنان نیست که بخواهد مشکل درست کند.  

باشگاه خبرنگاران