به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام، دلیل جنایات صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان را درد سنگینی دانست که می‌چشند. وی گفت: به دشمن که تهدیدهای خود را هر روز تکرار می‌کند، می‌گوئیم که ما هم‌چنان در انتظارتان هستیم. شکستی بالاتر از سطح انتظار یا هراس دشمن، به آنان می‌چشانیم. دوره شکست […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام، دلیل جنایات صهیونیست‌ها در حق فلسطینیان را درد سنگینی دانست که می‌چشند.

وی گفت: به دشمن که تهدیدهای خود را هر روز تکرار می‌کند، می‌گوئیم که ما هم‌چنان در انتظارتان هستیم. شکستی بالاتر از سطح انتظار یا هراس دشمن، به آنان می‌چشانیم. دوره شکست صهیونیست‌ها آغاز شده است. دوره برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده است.

ابوعبیده افزود: مجدداً از افراد شریف امت اسلامی می‌خواهیم که این نبرد را نقطه عطفی در تاریخ امت اسلام بدانند. به سران کشورهای عربی می‌گویم آیا تا این حد ناتوان شده‌اید که نمی‌توانید کمک‌ها را به غزه منتقل کنید؟

وی در ادامه گفت: تماس‌هایی درباره پرونده اسرا انجام شد و فرصت‌هایی برای دستیابی به توافق وجود داشت، اما دشمن وقت‌کشی کرد. بمباران وحشیانه دشمن به کشته‌شدن ۵۰ نفر از این اسرا انجامید.

ابو عبیده افزود: بهای آزادی انبوه اسرای دشمن که در اختیار ما هستند، آزادی تمامی اسرای ما از بند زندان‌های اشغالگران است. اگر دشمن خواهان پایان یافتن پرونده اسرا در یک مرحله باشد، ما آماده‌ایم و اگر خواهان روند چندمرحله‌ای آن باشد باز هم ما آماده‌ایم.

وی ادامه داد: زمان رؤیا فروشی به جهان درباره دروغ «ارتش شکست‌ناپذیر» و «تانک مرکاوای خارق‌العاده» به پایان رسیده است. ما این رؤیا را در اطراف غزه از بین بردیم.

منبع: مـهر