اشغالگران صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را می‌کوبند
اشغالگران صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را می‌کوبند

دور جدیدی از حملات هوایی، زمینی و دریایی علیه نوار غزه و مقابله نیروهای مقاومت در کرانه باختری با یورش اشغالگران صهیونیست از جدیدترین تحولات مربوط به فلسطین است.

 

زیرنویس، گروه بین الملل: حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در میان سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی سران کشورهای عربی ادامه دارد.

حملات هوایی، زمینی و دریایی اشغالگران صهیونیست

شبکه الجزیره گزارش داد که حملات هوایی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف غزه به ویژه خانیونس از ساعاتی قبل مجدداً ازسرگرفته شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر از سرگیری حملات هوایی علیه نوار غزه، با آتش توپخانه خود و حملات سنگین به وسیله قایق‌های جنگی از سمت دریا، مناطق مختلف شهر غزه را هدف قرار داد.

اشغالگران از زمین، هوا و دریا غزه را می‌کوبند

تنها در یک نمونه از حملات هوایی اشغالگران صهیونیست علیه یک منزل مسکونی در خانیونس دست کم ۹ فلسطینی از جمله سه کودک به شهادت رسیده و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی قبل مناطق اطراف بیمارستان القدس در تل الهوا واقع در غرب غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش تعداد شهدای فلسطینی بعد از سلسله حملات گسترده علیه منازل مسکونی و مسجد اردوگاه النصیرات و المغراقه در مرکز نوار غزه به ۲۱ تن افزایش یافت.

نمایان شدن حجم جنایات اشغالگران با وصل جزئی شبکه اینترنت

المیادین اضافه کرد که با وصل جزئی شبکه اینترنت در برخی مناطق غزه حجم کشتارها و جنایات رژیم صهیونیستی طی ۲ شب گذشته نمایان شده است.

اشغالگران از زمین، هوا و دریا غزه را می‌کوبند

خبرنگار این شبکه تاکید کرد که پیش بینی می‌شود تعداد شهدا به بیش از هشت هزار شهید و تعداد زخمی‌ها به ۲۰ هزار تن برسد.

اکثر مجروحان فلسطینی از سوختگی‌های شدیدی رنج می‌برند که نمی‌توان آنها را در بیمارستان‌های نوار غزه درمان کرد.

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

از سوی دیگر عناصر ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل به محله‌های مختلف شهر طولکرم در شمال کرانه باختری یورش برده و تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که درگیری‌های سنگینی در محورهای مختلف شهر جنین رخ داده و اشغالگران به منازل فعالان و اسرای فلسطینی در این منطقه یورش می‌برند.

در همین رابطه هلال احمر فلسطین اعلام کرد که ۳ فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در منطقه طمون واقع در جنوب طوباس در کرانه باختری زخمی شده اند. همچنین گزارش‌های منتشر شده از شهادت یک جوان فلسطینی در این منطقه حکایت دارد.

اشغالگران از زمین، هوا و دریا غزه را می‌کوبند

نظامیان صهیونیست مانع ورود خودروهای امدادرسان به منطقه بیت ریما در کرانه باختری برای انتقال مجروحان به بیمارستان‌های رام الله شدند.

اشغالگران صهیونیست علاوه بر این، خانه خانواده شهید حسن قطنانی در اردوگاه عسکر قدیم در نابلس را منفجر کردند. در جریان درگیری‌ها در این اردوگاه در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

ساقط شدن پهپاد اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت

گردان جنین اعلام کرد که نیروهای وابسته به این گردان با عناصر ارتش رژیم اشغالگر در محله المراح واقع در شهر جنین درگیر شده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین مستقیماً با عناصر اشغالگر درگیر شده و تعدادی از تجهیزات نظامی آنها را در منطقه السیله الحارثیه واقع در غرب جنین هدف قرار دادند.

گردان جنین همچنین اعلام کرد که نیروهای فلسطینی موفق شدند یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان درگیری‌های شهر جنین ساقط کنند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر