شاکیان ایران خودرو  خودروسازان با این شماره تماس بگیرند!
شاکیان ایران خودرو  خودروسازان با این شماره تماس بگیرند!

در پی نارضایتی مردم از تغییرات اجباری خودروسازان و مونتاژکاران داخلی در نوع انتخاب خودرو و گران شدن محصولات شرکت های داخلی ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پاسخ داد.

به گزارش زیرنویس، در پی نارضایتی مردم از تغییرات اجباری خودروسازان و مونتاژکاران داخلی و پیگیری خبرنگار زیرنویس از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مردم می توانند هرگونه شکایت و نارضایتی خود از خودروسازان را با شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

همچنین به گفته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، متقاضیان ناراضی از خودروسازان می توانند شکایت خود را به ادارات کل صمت استان ها طرح موضوع کنند.

گفتنی است، اخیرا شرکت ایران خودرو با ارسال یک پیامک، متقاضیان تارا دستی ۵ دنده در نخستین مرحله فروش یکپارچه با اولویت زمستان را دعوت به طرح اجباری تارا دستی به نسخه جدیدتر کرده است. این درحالی است که طرح جدید تارا ۱۸۰ میلیون تومان گرانتر است و اگر متقاضیان طرح تبدیل را نپذیرند، نوبتشان از بین خواهد رفت.

همین مساله باعث خشم و نارضایتی متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان شده است و اغلب می گویند چرا ایران خودرو در زمان ثبت نام این موضوع را اعلام نکرده است و این تقلب در معامله است.

باید منتظر ماند و دید که آیا قدرت سازمان حمایت به زور خودروسازان می رسد یا نه؟ زیرا تجربه نشان داده است که خودروسازان به بهانه های مختلف از جمله تورم، افزودن آپشن و … حرف خود را به کرسی نشانده و مردم هم بلاتکیف مانده اند.

گزارش زیرنویس درباره نارضایتی مردم از ایران خودرو را در اینجا بخوانید.

منبع خبر: رکنـا