به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور برخوردی جدی با مجرمان و متخلفان، طرح ضربتی اقتدار امنیت اجتماعی به مدت ۷۲ ساعت با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مشهد عملیاتی شد. وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور برخوردی جدی با مجرمان و متخلفان، طرح ضربتی اقتدار امنیت اجتماعی به مدت ۷۲ ساعت با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و کلانتری‌های سطح شهر مشهد به اجرا درآمد ۳۲ سارق به عنف و موبایل قاپ شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در این رابطه ۱۰۷ پرونده قاپ‌زنی و ۳۵ پرونده سرقت به عنف رمزگشایی و بیش از ۴۵ قبضه چاقو و قمه کشف شد.

سرهنگ نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تأکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ به قانون شکنان که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند، هشدار می‌دهم که پلیس قاطعانه برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به استمرار این طرح در هفته‌های آتی از عموم مردم خواست با گزارش فعالیت‌های مجرمان به مرکز ۱۱۰ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

منبع خبر: رکنـا