به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ جلسات تخصصی بررسی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی در هانگژو و برنامه‌ریزی برای حضور موفق ملی‌پوشان در  بازی‌های المپیک پاریس با حضور وزیر ورزش و جوانان در حال برگزاری است. امروز(یکشنبه ۷ آبان ماه) دومین روز از این نشست تخصصی با حضور کیومرث هاشمی […]

بررسی عملکرد تکواندو در هانگژو با حضور کیومرث هاشمی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ جلسات تخصصی بررسی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی در هانگژو و برنامه‌ریزی برای حضور موفق ملی‌پوشان در  بازی‌های المپیک پاریس با حضور وزیر ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

امروز(یکشنبه ۷ آبان ماه) دومین روز از این نشست تخصصی با حضور کیومرث هاشمی و با دعوت از رئیس فدراسیون تکواندو برگزار شد. در این جلسه علاوه بر بررسی نتایج کسب شده توسط تکواندوکاران کشورمان در هانگژو، در خصوص مسابقات المپیک پاریس نیز بحث و گفتگو شد.

همچنین محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور قهرمانی، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا