شورای ائتلاف پیروزی ورزشکاران ایرانی در مسابقات پاراسیایی را تبریک گفت
شورای ائتلاف پیروزی ورزشکاران ایرانی در مسابقات پاراسیایی را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی زیرنویس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی موفقیت و پیروزی ورزشکاران کشور در مسابقات پاراسیایی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: ورزشکاران جانباز و توان‌یاب کشور در دهمین دورۀ مسابقات پاراسیایی چین با کسب ۴۴ مدال طلا و ۴۶ نقره و ۴۱ برنز به شایستگی در مقام […]

به گزارش گروه سیاسی زیرنویس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی موفقیت و پیروزی ورزشکاران کشور در مسابقات پاراسیایی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب کشور در دهمین دورۀ مسابقات پاراسیایی چین با کسب ۴۴ مدال طلا و ۴۶ نقره و ۴۱ برنز به شایستگی در مقام دوم آسیا ایستادند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این پیروزی درخشان و افتخارآمیز را به این ورزشکاران عزیز و ملت ایران تبریک می‌گوید.

کسب مقام دوم مسابقات پاراآسیایی علاوه بر اینکه از اراده و پشتکار این قهرمانان حکایت می‌کند، نشانه اهتمام و توجه مدیران قبلی و فعلی وزارت ورزش و جوانان نسبت به این بخش از ورزش کشور است.

آنچه مخصوصاً قابل توجه و سزاوار تحسین است پیروزی‌های چشمگیر بانوان ورزشکار ماست که با حفظ شئون اسلامی برای میهن خود افتخار آفریدند.

امید است این موفقیت زمینه‌ساز افزایش امید در ورزشکاران و توجه بیشتر مسئولان به ورزش جانبازان و توان‌یابان کشور گردد و نویدبخش ادامه درخشش در سایر میدان‌های جهانی گردد.

پایان پیام/





منبع: فارس