پس از مادر مهاجم پرتغالی تیم فوتبال لیورپول، پدر او نیز از دست تبهکارانی که او را گروگان گرفته بودند، آزاد شد.

 نشریه میرر نوشت: تازه‌ترین گزارش‌ها از رسانه‌‌های محلی کشور کلمبیا حاکی از آن است که پدر لوئیز دیاز، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال لیورپول نیز از چنگ گروگانگیرها رها شده است.

پدر و مادر دیاز شب گذشته (شنبه) در نزدیکی محل سکونت‌شان در شهر بارانکاس در شمال کلمبیا ربوده شدند که با تلاش نیروهای پلیس مادر او خیلی زود آزاد شد اما پدر بازیکن همچنان نزد گروگانگیرها باقی ماند. به این ترتیب عملیات برای آزاد‌سازی لوئیز مانوئل دیاز ادامه پیدا کرد و سرانجام پس از چند ساعت درگیری پلیس با تبهکاران و کشته شدن دو تن از آنها که مجموعاً ۴ نفر بودند، او نیز آزاد شد.

طبق اعلام منابع خبری منطقه لاگواخیرای کلمبیا، هدف گروگانگیرها از ربودن پدر و مادر دیاز، انتقال آنها به ونزوئلا با هدف باج گرفتن از ستاره لیورپول بوده است. در حالی که انتشار تصاویری از مادر دیاز در جمع خویشاوندان حکایت از آزادی موفقیت‌آمیز او بوده، هنوز منابع رسمی آزادی پدر او را اعلام نکرده‌اند.

با توجه به این حادثه و ضربه روانی وارد شده به لوئیز دیاز ، این احتمال وجود دارد که یورگن کلوپ سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید برای بازی امروز تیمش مقابل ناتینگهام فارست در آنفیلد (۱۷:۳۰ به وقت تهران) از ستاره پیشین پورتو استفاده نکند.

دیاز

منبع: تسنیم

منبع خبر: رکنـا