علیرضا بیرانوند به تازگی و بعد از کلین شیت در دیدار تیم ملی و قطر موفق شد با ثبت سی و چهارمین کلین شیت خود در بازی های ملی از احمدرضا عابدزاده و مهدی رحمتی عبور کند و به تنهایی در این زمینه رکورددار شود. رکوردی که حالا حالا ها دست نخورده باقی خواهد ماند. […]

- جدیدترین چالش بیرانوند در پرسپولیس/ حمله دوباره به رکورد جذاب دروازه بان استقلال

علیرضا بیرانوند به تازگی و بعد از کلین شیت در دیدار تیم ملی و قطر موفق شد با ثبت سی و چهارمین کلین شیت خود در بازی های ملی از احمدرضا عابدزاده و مهدی رحمتی عبور کند و به تنهایی در این زمینه رکورددار شود. رکوردی که حالا حالا ها دست نخورده باقی خواهد ماند. بیرانوند این فرصت را دارد در چند سال باقی مانده از دوران فوتبالش، کلین شیت های بیشتری را در تیم ملی ثبت کند.

هر چند رسیدن به تعداد کلین شیت های رحمتی در لیگ برتر حداقل در این فصل امکان پذیر نخواهد بود، ولی جدیدترین چالش ستاره پرسپولیسی ها حمله به یکی دیگر از رکوردهای رحمتی است. مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا با ثبت ۲۱ کلین شیت بین گلرهای ایرانی بهترین عملکرد را داشته و علیرضا با ثبت کلین شیت در بازی مقابل استقلال تاجیکستان با ۱۷ کلین شیت در رده دوم قرار دارد.

بیرانوند فقط ۴ کلین شیت با رحمتی فاصله دارد و رسیدن به این رکورد خاص جدیدترین چالش گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی خواهد بود. با توجه به حضور پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا، حتی ممکن است بیرانوند (در صورت صعود پرسپولیس از مرحله گروهی) بتواند رکورد رحمتی را بشکند؛ اگرچه این کار به این راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی