از طرفی خرید کفش مردانه‌ باکیفیتی که بتواند تمام صفاتی از قبیل زیبایی، انعطاف‌پذیری و راحتی را فراهم کند، در عین حال که به بهبود عملکرد شما کمک می‌کند، باعث افزایش اعتماد به‌نفس شما نیز خواهد شد. شناخت انواع کفش مردانه، لازمه خرید یک کفش شیک و استاندارد است. با شناخت انواع کفش مردانه، هنگام خرید سردرگم نمی‌شوید […]

 

از طرفی خرید کفش مردانه‌ باکیفیتی که بتواند تمام صفاتی از قبیل زیبایی، انعطاف‌پذیری و راحتی را فراهم کند، در عین حال که به بهبود عملکرد شما کمک می‌کند، باعث افزایش اعتماد به‌نفس شما نیز خواهد شد. شناخت انواع کفش مردانه، لازمه خرید یک کفش شیک و استاندارد است. با شناخت انواع کفش مردانه، هنگام خرید سردرگم نمی‌شوید و با توجه به استایل و علاقه خود بهترین مدل را انتخاب می‌کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت کفش مردانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بولگانو مراجعه نمایید و پس از بررسی مشخصات مدل‌های مختلف، کفش مورد نظرتان را سفارش دهید.

خرید کفش مردانه‌

انواع کفش مردانه و کاربرد آنها

کفش‌های مردانه در سه گروه اصلی مجلسی، نیمه رسمی و اسپرت تقسیم می‌شوند. برای تهیه یک کفش مناسب باید با انواع کفش مردانه آشنا باشید و همچنین به استایل خود نیز توجه نمایید. به همین خاطر قصد داریم در ادامه شما را با انواع مدل‌های این محصول آشنا کنیم.

کفش مردانه آکسفورد

کفش مردانه آکسفورد یکی از مدل‌های کلاسیک است که طرفداران زیادی بین آقایان شیک‌پوش دارد. این مدل جزو کفش‌های مجلسی مردانه به شمار می‌رود و با لباس‌های رسمی همانند کت و شلوار مردانه ست می‌شود. از محبوب‌ترین رنگ‌های کفش مردانه آکسفورد، رنگ مشکی و قهوه‌ای است. به طور معمول کفش آکسفورد مشکی را با کت و شلوار مشکی ست می‌کنند و کفش آکسفورد قهوه‌ای نیز با کت و شلوارهای کرم، قهوه‌ای و بژ هماهنگ می‌شود.

کفش کالج مردانه

در صورتی که به ترکیب استایل مردانه رسمی و کژوال علاقه دارید، کفش کالج مردانه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کفش برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در دانشگاه، محیط کار و یا دورهمی‌های دوستانه شیک به نظر برسند. ویژگی دیگر کفش کالج مردانه، راحتی آن است و به همین دلیل محبوبیت بسیاری بین آقایان دارد.

کفش مردانه قایقی

کفش مردانه قایقی به عنوان یک کفش راحت در استایل‌های کژوال مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند نیاز شما را از یک کفش زیبا، راحت و بادوام برآورده سازد. معمولا این کفش از جنس چرم، جیر یا نبوک تهیه می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود، مدل مورد نظرتان را خریداری نمایید. از دیگر مزایای کفش مردانه قایقی، تنوع رنگی آن می‌باشد که برخلاف اغلب کفش‌های مردانه، در رنگ مشکی و قهوه‌ای خلاصه نشده است.

کفش کتانی مردانه

این کفش در گروه کفش‌های اسپرت قرار می‌گیرد، ولی با این تفاوت که شما می‌توانید از این مدل کفش در موقعیت‌های مختلفی همانند محل کار، گردش، سفر و غیره استفاده نمایید. کفش کتانی مردانه در ابتدا بین جوانان محبوب شد و در استایل کژوال مورد استفاده قرار ‌گرفت. اما در چند سال اخیر شاهد استایل متفاوت این کفش با شلوار کتان مردانه هستیم. امروزه کفش کتانی مردانه به راحتی با هر لباسی هماهنگ می‌شود و از سوی دیگر جلوه جذابی نیز به استایل افراد می‌دهد.

بوت مردانه

بوت مردانه به عنوان کفش زمستانی نیز شناخته می‌شود که می‌تواند از پاهای شما در سرما محافظت نماید و همینطور باعث حرکت راحت شما در باران و برف ‌شود. در چند سال اخیر بوت‌ها جایگاه ویژه‌ای در صنعت مد و فشن پیدا کرده‌اند و در استایل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صندل مردانه

صندل‌های مردانه در جنس‌های متنوعی ساخته و روانه بازار می‌شوند. نخستین صندل‌ها از پوست حیواناتی مثل گاو، بز و میش ساخته می‌شدند. با این وجود در حال حاضر صندل مردانه تنوع بسیاری دارد و در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود.

صندل مردانه

کفش سالامون اصل از مقاوم ترین کفش های دنیا

سالامون یک برند فرانسوی است که با سال‌ها سابقه درخشان خود در زمینه تولید کفش توانسته، محصولاتی نوآورانه برای فضای باز تولید نماید. کفش سالامون اصل به دوام بالا، راحتی و عملکرد عالی‌اش شناخته می‌شود و این برند محبوبیت بسیاری نیز در میان کوهنوردان و دوندگان دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بولگانو از انواع کفش سالامون بازدید فرمایید و کفش سالامون اورجینال را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

کفش سالامون به عنوان یک برند شناخته شده، طیف وسیعی از کفش‌های تخصصی را برای فعالیت‌های مختلف تولید می‌نماید. در ادامه با انواع کفش سالامون و ویژگی‌های آن‌‌ آشنا می‌شوید.

کفش کوهنوردی سالامون

کفش‌های کوهنوردی نقش مهمی را در سلامتی و امنیت کوهنوردان ایفا می‌نمایند. سالومون salamon یکی از برترین برندهایی است که در زمینه کفش کوهنوردی فعالیت می‌کند. کفش کوهنوردی سالامون با داشتن طراحی منحصر به‌فرد و برخورداری از فناوری‌های پیشرفته، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کفش‌های کوهنوردی در سراسر جهان است.

کفش کوهنوردی سالامون ویژگی فراتر از زیبایی و جذابیت را به شما ارائه می‌دهد. این کفش‌ها با برخورداری از فناوری Gore-Tex باعث ایجاد تهویه هوا شده و از طرفی از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری می‌کنند. کفش کوهنوردی سالامون با در اختیار داشتن پدهای محافظ در قسمت‌های مختلف کفش از ورود ضربه به پا جلوگیری می‌نماید. همچنین استفاده از زیره لاستیکی Contagrip به منظور افزایش اصطکاک در این کفش‌ها تعبیه شده است که باعث حفظ تعادل کوهنورد در شرایط مختلف می‌شود.

کفش پیاده روی سالامون

این مدل از کفش سالومون از دوام، پشتیبانی و راحتی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و یک گزینه ایده‌آل برای سفرهای طولانی و فعالیت‌های طولانی‌مدت محسوب می‌شود. کفش پیاده‌ روی سالامون با زیره‌های بالشتک‌دار و غشای ضد آب امکان پیاده‌روی لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

صندل سالامون مردانه

صندل‌های سالامون با داشتن بندهای قابل تنظیم، راحتی بیشتری را برای شما فراهم کرده و مناسب گردش‌های غیررسمی هستند. در ساخت این صندل‌ها از مواد سبک‌وزن استفاده شده است و به همین دلیل هیچ فشاری به پاهای شما وارد نمی‌کنند.

کفش رانینگ سالومون

سالامون در طراحی و تولید کفش‌های رانینگ خود سنگ تمام گذاشته است! این کفش‌ها با جدیدترین فناوری‌ها و بهترین متریال ساخته می‌شوند و از اجزای استانداردی برخوردار هستند. قابلیت‌های کفش رانینگ سالامون امکان دویدن طولانی‌مدت را بدون احساس خستگی برای افراد فراهم می‌کند.

نیم بوت مردانه سالامون

اگر به دنبال یک کفش زمستانی هستید که ضمن ایجاد ظاهری جذاب برای شما از قابلیت‌های ویژه نیز برخوردار باشد، نیم بوت مردانه سالامون بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نیم بوت‌ها با زیره‌ای مقاوم در برابر سایش و لغزش مانع از لیز خوردن شما شده و با برخورداری از تکنولوژی‌های حرفه‌ای وضعیت ریلکس‌کننده‌ای را برای پاهای شما به وجود می‌آورند.

کفش طبیعت گردی سالامون

کفش های طبیعت گردی مردانه سالامون با استفاده از مواد سبک و باکیفیت ساخته می‌شوند و رویه‌ای تنفس‌پذیر دارند. قابلیت گردش هوا در این کفش از تعریق و بوگرفتگی پاها جلوگیری کرده و استفاده از زیره آج‌دار مانع از لیز خوردن شما در سطوح مختلف می‌شود. جهت اطلاع از قیمت کفش سالامون اصل می‌توانید از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بولگانو دیدن کنید.

خرید اینترنتی کفش مردانه اصل در ایران

این روزها که تنوع کفش‌های مردانه افزایش پیدا کرده است، انتخاب یک کفش مردانه اورجینال کمی سخت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. با این حال در این مطلب شما را با ویژگی کفش مردانه اصلی آشنا کردیم تا با در نظر داشتن تمامی جوانب بتوانید برای خرید کفش مردانه اصل اقدام نمایید. همچنین به شما توصیه می‌کنیم که برای محافظت از پاهای خود و برخورداری از یک ظاهر شیک و زیبا، از محصولات موجود در فروشگاه بولگانو بازدید کنید و با خرید کفش سالامون از مزایای یک محصول منحصر به‌فرد برخوردار گردید. 

 

منبع خبر: رکنـا