استقلال مقابل آلومینیوم اراک ششمین پیروزی فصل خود را هم کسب کرد و ۱۸ امتیازی شد.

استقلال, فوتبال - راز موفقیت استقلال نکونام

کسب شش پیروزی در ۷ بازی اول قطعاً برای جواد نکونام که فصل را با مشکلات بسیاری شروع کرد،آمار بسیار خوبی است. استقلال مقابل هوادار در فاز دفاعی متزلزل نشان داد اما در دیدار با آلومینیوم بهتر کار کرد و البته توانست به موقع گل بزند و سه امتیازی که می‌خواست را کسب کند.

مهمترین نکته در مورد پیروزی‌های اخیر استقلال این است که شاگردان جواد نکونام به بردن عادت کرده اند و به قول معروف روی نوار پیروزی افتاده‌اند. استقلال نشان داد که برای پیروزی مقابل تیم‌هایی چون هوادار و آلومینیوم اراک مشکلی ندارد و بعد از بازی هم جواد نکونام تاکید کرد که تیمش دوران سخت را پشت سر گذاشته است.

استقلال حالا شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده و البته بازیکنان هم با تمام وجود برای جواد نکونام بازی می‌کنند. این مهم‌ترین نکته در تیم فعلی استقلال است اما باید پذیرفت که این تیم هنوز در بازی‌های بزرگ و حساس امتحان خود را پس نداده و باید دید مقابل تیم‌هایی به مراتب قوی‌تر و پرمهره‌تر از هوادار و آلومینیوم اراک چه نتایجی کسب می‌کند؟

در بازی با آلومینیوم استقلالی‌ها از گوستاوو بلانکو هم رونمایی کردند که فعلاً قضاوت در مورد او کمی زود است اما به نظر می‌رسد مهاجم آرژانتینی بتواند مشکلات استقلال در خط حمله را به حداقل برساند.

حالا رقبای استقلال می‌دانند که مقابل این تیم کار راحتی در پیش ندارند هرچند که استقلال هم با شرایط فعلی هیچ دیدار راحتی را در پیش نخواهد داشت و البته کم کم شاگردان نکونام باید آماده بازی‌های حساس‌تر و نفس‌گیرتر به خصوص در خارج از تهران شوند.

 

منبع: خبـر ورزشی