به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران به مناسبت فرارسیدن هفته مربی پیام تبریکی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است:  مربیان با صبر و درایت و تحمل لحظه‌های دشوار، سبزی نگاهشان را تقدیم به شاگردان خود می‌کنند. مربیگری هنریست که علم را به خدمت می‌گیرد تا […]

ذوالفقارنسب: مربیگری، با علم، تعلیم و تعلم را معنا می‌بخشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران به مناسبت فرارسیدن هفته مربی پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
 مربیان با صبر و درایت و تحمل لحظه‌های دشوار، سبزی نگاهشان را تقدیم به شاگردان خود می‌کنند. مربیگری هنریست که علم را به خدمت می‌گیرد تا تعلیم و تعلم را معنا بخشد.
گستره فعالیت مربیگری از سطوح مشاوره تا مراقبت‌های مادرانه و پدرانه است و این امر نشان دهنده اهمیت این حرفه در نظام‌های آموزشی دنیا است و نامگذاری روز یا هفته‌ای در سال بنام مربیان، در جهت قدرشناسی و پاسداشت خدمات این قشر زحمتکش و دلسوز می‌باشد.   امسال کانون مربیان فوتبال ایران هفته و روز‌های نخست آبان‌ماه را بنام هفته مربی و بشرح زیر نامگذاری نموده است:

شنبه: مربی، کسوت، شخصیت اجتماعی
یکشنبه: مربی، نهاد‌های مسئول
دوشنبه: مربی، آموزش، توسعه، سازندگی
سه شنبه: مربی، فرهنگ، اخلاق، رسانه
چهارشنبه: مربی، محیط زیست، مسئولیت اجتماعی
پنجشنبه: مربی، اقتصاد ورزش
جمعه: مربی، کانون مربیان
 هفته مربی فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه معلمی در نظام‌های آموزشی و تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه همکاران و توجه به دیدگاه و انتظارات آنان است.
اینجانب هفته مربی را به همه مربیان تلاشگر کشور که وظیفه خطیر  معلمی را به عهده دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و رشد و پیشرفت فوتبال کشور را منوط به رسیدگی و توجه به مربیان اقصی نقاط کشور می‌دانم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا