مهدی ترابی ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس که در دیدار قبل مقابل استقلال تاجیکستان از دقیقه ۴۶ به جای محمد حسین کنعانی‌زادگان به میدان آمده بود در دیدار مقابل ملوان برای دومین بازی پس از مدت‌ها دوری از میادین این بار به جای سروش رفیعی به زمین آمد. ترابی که پس از بازی بیست و […]

- ستاره محبوب یحیی به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک‌تر شد

مهدی ترابی ستاره ملی پوش تیم پرسپولیس که در دیدار قبل مقابل استقلال تاجیکستان از دقیقه ۴۶ به جای محمد حسین کنعانی‌زادگان به میدان آمده بود در دیدار مقابل ملوان برای دومین بازی پس از مدت‌ها دوری از میادین این بار به جای سروش رفیعی به زمین آمد.

ترابی که پس از بازی بیست و هشتم شهریور ماه مقابل النصر عربستان دچار مصدومیت  و از ترکیب سرخ پوشان دور شده بود در دیدار قبل مقابل استقلال تاجیکستان به میدان آمد و بار دیگر در هفته هشتم مقابل ملوان به زمین رفت تا شرایط حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را بیش از پیش به دست بیاورد.

اینکه مهدی ترابی در دیدار پنجشنبه یازدهم آبان مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب پرسپولیس باشد یا نه به وضعیت تمرینی این بازیکن در روزهای آتی بستگی دارد اما با توجه به حساسیت بازی روز ۱۶ آبان مقابل استقلال تاجیکستان در دور برگشت لیگ قهرمانان پیش بینی می‌شود مهدی ترابی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل این حریف سرسخت در تاجیکستان باز هم به صورت بازیکن جانشین در بازی بعد مقابل صنعت نفت به میدان برود.

منبع: خبـر ورزشی