پرسپولیس ۲ امتیاز در انزلی جا گذاشت +جدول رده‌بندی
پرسپولیس ۲ امتیاز در انزلی جا گذاشت +جدول رده‌بندی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه مملو از تماشاگر سیروس قایقران بندرانزلی برابر ملوان قرار گرفت و با تساوی بدون گل در این دیدار ۲ امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد. پرسپولیس در این دیدار بر خلاف مسابقات قبلی خود بی برنامه و سردرگم […]

- پرسپولیس ۲ امتیاز در انزلی جا گذاشت +جدول رده‌بندی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه مملو از تماشاگر سیروس قایقران بندرانزلی برابر ملوان قرار گرفت و با تساوی بدون گل در این دیدار ۲ امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد.

پرسپولیس در این دیدار بر خلاف مسابقات قبلی خود بی برنامه و سردرگم ظاهر شد و در مقابل ملوان با انگیزه و دونده نشان داد.

سرخپوشان با این ۱ امتیاز ۱۶ امتیازی شدند و همچنان در رده دوم جدول پایین تر از استقلال ایستادند و ملوان ۱۲ امتیازی شد و بالای سر تراکتور در رتبه پنجم قرار گرفت.

داور: سید وحید کاظمی

کمک داوران: محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان

کارت زرد: سهیل فداکار، بهنام قاضی پور و آرمان اکوان از ملوان

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی (ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (مسعود زائر کاظمینی) و سهیل فداکار (محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، سروش رفیعی (مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد عمری (نبیل باهویی)، شهاب زاهدی (میلاد سورگی) و سعید صادقی (امید عالیشاه)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

پرسپولیس ۲ امتیاز در انزلی جا گذاشت

منبع: اطلاعات انلاین