ورزشگاه اولدترافورد میزبان حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس بود؛ نبردی بین دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی که آبی‌آسمانی‌ها با نتیجه ۳-۰ آن را بردند. نیمه نخست سیتی به اندازه‌ای برتر بود که موفق شد یک پنالتی بگیرد و با ضربه ارلینگ هالند در دقیقه ۲۶ از میزبانش پیش بیفتد. در آخرین دقیقه […]

ورزشگاه اولدترافورد میزبان حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس بود؛ نبردی بین دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی که آبی‌آسمانی‌ها با نتیجه ۳-۰ آن را بردند.

نیمه نخست سیتی به اندازه‌ای برتر بود که موفق شد یک پنالتی بگیرد و با ضربه ارلینگ هالند در دقیقه ۲۶ از میزبانش پیش بیفتد. در آخرین دقیقه شوت دیدنی راسموس هویلون که به حریف پنالتی داده بود، می‌توانست برای یونایتد هم گلی به ارمغان بیاورد، اما واکنش خوب ادرسون باعث شد تا نیمه اول سیتی به‌عنوان تیم برنده راهی رختکن شود.

نیمه دوم را هم تیم پپ گواردیولا بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. ارسال دقیق برناردو سیلوا با ضربه سر ارلینگ هالند در دقیقه ۴۹ به قعر دروازه آندره اونانا رفت. در حالی که سیتی کنترل بازی را در دست داشت، یونایتد به‌سختی به دروازه مهمان نزدیک می‌شد. در دقیقه ۶۹ هم مارکوس رشفورد موقعیتی طلایی را از دست داد تا همچنان طلسم گلزنی شیاطین‌سرخ پابرجا بماند. دقیقه ۸۰ به طور کلی سیتی رقیب همشهری‌اش را ناامید کرد. شوت زمینی رودری را آندره اونانا مهار کرد، اما در برگشت ارلینگ هالند ساخت و فیل فودن نواخت تا سومین گل آبی‌آسمانی‌ها ثبت شود.

منچسترسیتی با این برد ۲۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر ایستاد، در حالی که تاتنهام و آرسنال با ۲۶ و ۲۴ امتیاز اول و دوم هستند. منچستریونایتد هم با ۱۵ امتیاز تیم هشتم جدول است.

دربی باز هم به کام پپ؛ منچستر آبی است/ روح چارلتون را هم شاد نکردند!

منبع: خبـر ورزشی