روز گذشته (شنبه ۶ آبان‌ماه) همزمان با اعلام رسمی جان باختن آرمیتا گراوند، حال شماری از دانش‌آموزان و همکلاسی‌های او خراب شده و نیروهای اورژانس به این هنرستان اعزام شده‌اند.

به گزارش زیرنویس، روزنامه اعتماد در شماره امروز خود گزارش داد که روز گذشته (شنبه ۶ آبان‌ماه) همزمان با اعلام رسمی جان باختن آرمیتا گراوند ، حال شماری از دانش‌آموزان و همکلاسی‌های او خراب شده و نیروهای اورژانس به این هنرستان اعزام شده‌اند.

خبرنگاران این روزنامه در گزارش خود با اشاره به مراجعه روز گذشته خود به هنرستان عروه‌الوثقی، محل تحصیل آرمیتا گراوند، که در جنوب خیابان ولی‌عصر و درست روبروی مهدیه تهران قرار دارد، نوشتند: «به مدرسه که می‌رسیم، دو موتور اورژانس خودنمایی می‌‌کنند» و پیداست که «بچه‌ها در مدرسه حال و روز خوبی ندارند و نیاز به امدادرسانی پیش آمده است.»

این روزنامه همچنین نوشت که والدین تعدادی از دانش‌آموزان این هنرستان و همکلاسی‌های آرمیتا پیش از زمان تعطیلی هنرستان، فرزندان خود را در حالی از این هنرستان خارج کردند که این دختران دانش‌آموزان «در حال اشک ریختن» بودند و تعدادی از آنها نام آرمیتا را تکرار می‌کردند.

 مدیر و معاونان این هنرستان نیز حاضر به هیچ‌گونه توضیحی نشده‌اند و به خبرنگاران گفته‌اند: «امروز حال همه بد است، اینجا جو خوب نیست، لطفا بروید اداره صحبت کنید، لطفا بروید چند روز دیگر بیایید، اورژانس را نمی‌بینید؟ حال بچه‌ها خوب نیست.»

 برخی دانش‌آموزان هنگام ترک مدرسه درباره اینکه «چه اتفاقی آن روز برای آرمیتا رخ داد»، به خبرنگاران اعتماد گفته‌اند: «همان که  اعلام شده است و می دانیم».

منبع خبر: رکنـا