بازیکنی که ۲۵ میلیارد می‌گیرد باید برای خودش غذای خوب بخرد
بازیکنی که ۲۵ میلیارد می‌گیرد باید برای خودش غذای خوب بخرد

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس مثل هفته‌های قبل نبود و نتوانست موقعیت روی دروازه ملوان ایجاد کند به خاطر اینکه بازیکنان پرسپولیس از کانال‌های کناری نتوانستند اضافه شوند. وحدت هنانوف در کار‌های دفاعی خیلی قوی است، اما زمانی که […]

- بازیکنی که ۲۵ میلیارد می‌گیرد باید برای خودش غذای خوب بخرد

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس مثل هفته‌های قبل نبود و نتوانست موقعیت روی دروازه ملوان ایجاد کند به خاطر اینکه بازیکنان پرسپولیس از کانال‌های کناری نتوانستند اضافه شوند. وحدت هنانوف در کار‌های دفاعی خیلی قوی است، اما زمانی که بخواهد به حمله اضافه شود بازیکنی نیست که آن قابلیت را داشته باشد.

او افزود: نیمه اول بازی موقعیتی ایجاد نشد، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که گل محمدی انجام داد انتظار این را می‌رفت که پرسپولیسی‌ها با بازگشت اسماعیلی فر به پست دفاع راست بتوانند موقعیت سازی کنند، اما باز هم این اتفاق رخ نداد به خاطر اینکه ملوانی‌ها به خوبی جمع و فشرده می‌شدند و اجازه نمی‌دادند که بازیکنان پرسپولیس کار‌های ترکیبی با یکدیگر انجام بدهند. باید اشاره کنیم به نبیل باهویی که هنوز نتوانسته خودش را در ترکیب تیم جا بیاندازد. البته چند دقیقه در ۲ بازی بوده که باید به او زمان بدهند که بتواند خودش را به تیم برساند.

آشتیانی درباره اینکه تیم ملوان در این بازی چطور دید، گفت: ملوان تیم سختکوشی است و فرم بازی اش نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و خیلی بهتر شده است. همچنین سرعت انتقالشان خیلی بالا رفته و ۳ دفاعشان که از ذوب آهن آمدند  خیلی با هم هماهنگ هستند. فکر می‌کنم ملوان در این مدت نشان داده که یقه خیلی از تیم‌ها را از جمله گل گهر را توانسته بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره علت ناکامی سرخپوشان در بازی با ملوان گفت: پرسپولیسی‌ها نتوانستند موقعیت ایجاد کنند و آن‌ها می‌خواستند از کانال‌های کناری موقعیت به وجود آورند که آنجا بسته بود و نتوانستند کاری انجام بدهند. سرخپوشان ارسال‌های هوایی زیادی داشتند، اما مدافعان ملوان سرزن بودند و توانستند توپ‌های اول را بزنند.

او درباره اینکه حواشی اخیر از جمله مشکلات تغذیه‌ای هم در نتیجه تساوی موثر بود، گفت: تخم مرغ آب پز می‌دهند بعد بازیکن  ۲۵ میلیارد تومان پول می‌گیرد. به نظرم بازیکن  از آن پول نجومی که می‌گیرد برای خود یک غذای خوب بخرد.

آشتیانی درباره زمین ورزشگاه انزلی چطور بود، گفت: به نظرم زمین بازی نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر شده است. به نظرم هیچ وقت زمین  ورزشگاه انزلی آن قدر خوب نبود و همیشه خراب بود، اما این فصل وضعیت چمن خوب بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با صدر جدول فاصله گرفتند، بیان کرد: به هر حال بازی در انزلی سخت بود و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس همه بازی‌ها را بتواند پیروز شود و انتظار نابه جایی است. فرصت زیاد است و پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

باشگاه خبرنگاران