تغییر اجباری در حساس‌ترین پست استقلال
تغییر اجباری در حساس‌ترین پست استقلال

اتفاقات مربوط به دیدار آلومینیوم اراک و استقلال موجب شد تا جواد نکونام برای دومین هفته پیاپی در خط دفاعی استقلال تغییر ایجاد کند.ایمان سلیمی
روزبه چشمی

 

دیدار هفته ششم از سری مسابقات معوقه استقلال در شرایطی آغاز شد که ایمان سلیمی با یک گل به خودی استقلال را دو بر صفر عقب انداخت و کار استقلال را به شدت دشوار کرد. گرچه این تیم در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را برنده شد و ایمان سلیمی تا پایان در زمین باقی ماند اما جواد نکونام این مدافع خود را در بازی مقابل آلومینیوم اراک در ترکیب اصلی به میدان نفرسستاد. این در حالی بود که این مدافع که ابتدای فصل جاری به استقلال پیوست در هفته‌های پیش از آن همواره یکی از بازیکنان ثابت استقلال در خط دفاعی بود.

تغییر در خط دفاعی استقلال باعث شد تا این تیم مقابل آلومینیوم اراک با آرایش جدید به میدان بیاید اما گرفتن دو کارت زرد از سوی محمدحسین مرادمند و در نهایت اخراج در دقیقه ۸۳ موجب شد تا این تیم یکی از بازیکنان ثابت خط دفاعی اش را از دست بدهد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد جواد نکونام در نظر دارد تا با تغییر نفرات خود در خط دفاعی برای دومین هفته متوالی باز هم با آرایش جدیدی را برای این پست تیمش در نظر بگیرد. حضور ابوالفضل جلالی و حردانی همراه با روزبه چشمی و بازگشت ایمان سلیمی که در دیدار با آلومینیوم اراک نیز در دقایق پایانی به میدان آمد بار دیگر وضعیت خط دفاعی تیم جواد نکونام را دگرگون می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی