به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرهاد علی بیگی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از سوی یک زن و شوهر به مقصد استان تبریز، ‌موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. وی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی از سوی پلیس […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرهاد علی بیگی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: طبق اطلاعات به دست آمده مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از سوی یک زن و شوهر به مقصد استان تبریز، ‌موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین مشخص شد که این زوج با یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال عبور از آزادراه تهران – قزوین هستند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: پلیس در ادامه کار و با شناسایی و توقف خودرو حامل مواد، در بررسی اولیه مقدار ۱۵ کیلوگرم تریاک را که به روش ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد و ۲ متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته این مسوول انتظامی، حمل موادمخدر در پوشش خانواده و خودروهای شخصی از شگردهای جدید قاچاقچیان موادمخدر محسوب می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در حوزه حمل، نگهداری و فروش موادمخدر موضوع را به سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا