بعد از پیروزی مقابل پیکان تهران، ساکت الهامی از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

ساکت الهامی, فوتبال - پشت پرده سکوت غیرمنتظره سرمربی جنجالی

مس رفسنجان بعد از شروع پرنوسانی که در لیگ بیست‌وسوم داشت، موفق شد در ۴ بازی گذشته خود، ۳ برد به‌دست آورد و سیر صعودی شاگردان ساکت الهامی در جدول رده‌بندی لیگ برتر آن‌ها را به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول رساند و نارنجی‌پوشان حالا با ۱۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند. در آخرین گام، شاگردان الهامی در تهران با گلزنی لوسیانو پریرا موفق شدند به پیروزی برسند و جالب آنکه پیش از شکست دادن پیکان در تهران، آن‌ها موفق شدند ذوب‌آهن را در اصفهان شکست بدهند.

ساکت الهامی از ابتدای فصل در چند نوبت نسبت به مشکلات تیمش موضع گرفته بود و به نظر می‌رسد عدم پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی براساس آنچه از ابتدای فصل توافق شده بود، باعث شد تا الهامی تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود بگیرد؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود بعد از آنکه مسی‌ها توانستند در تهران برابر پیکان به پیروزی برسند، ساکت الهامی نسبت به عملکرد مدیران باشگاه گلایه کرده و به آن‌ها اعلام کرده دیگر با توجه به شرایط موجود، حاضر به ادامه همکاری نیست.

ساکت تلفن خود را از دسترس خارج کرد!

الهامی با توجه به شرایط به‌وجود آمده از سمت خود کناره‌گیری کرده و تلاش مدیران باشگاه مس رفسنجان برای بازگرداندن ساکت الهامی فعلاً بی‌ثمر بوده است. سرمربی نارنجی‌پوشان در تمرین ریکاوری روز گذشته نارنجی‌پوشان شرکت نکرده و در حالی‌که امروز کادرفنی به بازیکنان مس استراحت داده، همچنان خبری از توافق ساکت الهامی با مدیران باشگاه مس نیست و گفته می‌شود که سرمربی مسی‌ها پاسخگوی تلفن مدیران باشگاه نبوده و تلفن خود را از دسترس خارج کرده است.

مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم با هدایت ساکت الهامی در فصل جدید لیگ برتر فعلاً در جایگاه هشتم است و باید دید آیا این سرمربی باتجربه طی روزهای آینده با مدیران باشگاه به توافق خواهد رسید یا بر تصمیم خود مبنی بر کناره‌گیری از سمتش از هدایت مس رفسنجان پافشاری می‌کند. نکته جالب‌توجه اینکه با توجه به قوانین جدید، الهامی قادر به فسخ یک‌طرفه قراردادش نیست و اگر این اقدام را انجام می‌دهد، ساکت الهامی قادر به پذیرش هدایت تیم دیگری تا پایان فصل نخواهد بود. مسی‌ها در دیدار بعدی خود، جمعه دوازدهم آبان‌ماه میزبان فولاد خوزستان هستند و باید دید تا آن روز این سرمربی باتجربه چه تصمیمی درباره آینده کاری خود خواهد گرفت.

منبع: خبـر ورزشی