با در نظر گرفتن اینکه باشگاه پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار دلار بیشتر به دروازه‌بان سابقش آن هم به خاطر سه چهار روز دیر نشستن پول در حسابش پرداخت کند، از این دروازه بان به شدت شاکی‌اند.

بوژیدار رادوشوویچ, پرسپولیس - منفورترین چهره مدیران پرسپولیس مشخص شد

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس هنوز برنامه مشخصی برای فراهم کردن چیزی حدود ۲۰ میلیارد تومان جهت پرداخت بدهی باقیمانده به بوژیدار رادوشوویچ ندارد.

قسط آخر بدهی به این دروازه‌بان کروات کمتر از یک ماه دیگر باید پرداخت شود اما باشگاه پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار دیگر هم به خاطردیر نشستن قسط قبلی به حساب رادو و به عنوان جریمه پرداخت کند که این برای مدیران باشگاه واقعا دردناک است.

نکته اینجاست که از قسط قبلی بدهی به این دروازه‌بان چیزی حدود ۱۶۵ هزار دلار در حساب او نشسته بود و ۳۵ هزار دلار دیگر سه یا چهار روز دیرتر به حساب رادوشوویچ نشست اما وکیل این دروازه‌بان همین تاخیر سه چهار روزه را به فیفا گزارش کرد و حالا پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار دلار بیشتر به او بپردازد.

همین مساله باعث شده مسوولان باشگاه پرسپولیس از این گلر کروات بشدت عصبانی باشند و این حرکت او را ناجوانمردانه تلقی کرده و به مفت‌بری متهمش کنند.دروازه‌بانی که شاید در ۵ فصل حضورش به اندازه ۲۰۰ هزار دلار برای این تیم بازی نکرد و کارامدی نداشت اما حالا فقط برای جریمه یکی از قسط هایش باید ۱۰ میلیارد تومان از این باشگاه پول بگیرد!

البته باید در نقطه مقابل حرف‌های رادو را هم شنید.شاید اگر بعد از جدایی‌اش بموقع پول او پرداخت می‌شد و مشکلات ناشی از شکایت او پیش نمی‌آمد این اتفاقات اصلا رقم نمی‌خورد.در عین حال با در نظر گرفتن اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس از تحریم‌های بانکی اطلاع داشتند و می‌دانستند ممکن است در روند واریز پول موانعی پیش رویشان قرار بگیرد باید دست می‌جنباندند اما تعلل آنها نیز در رقم خوردن این جریمه سنگین نقش داشته است.

منبع: خبـر ورزشی