علت اصلی نمایش‌های مفتضحانه منچستر یونایتد
علت اصلی نمایش‌های مفتضحانه منچستر یونایتد

به گزارش زیرنویس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل منچستر سیتی با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا یک باخت مفتضحانه دیگر را به ثبت رساند. نکته جالب این است که منچستریونایتد از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن تا کنون، یعنی در حدود ۱۰ سال، ۳۴ […]

به گزارش زیرنویس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد مقابل منچستر سیتی با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا یک باخت مفتضحانه دیگر را به ثبت رساند.

نکته جالب این است که منچستریونایتد از زمان بازنشستگی سر الکس فرگوسن تا کنون، یعنی در حدود ۱۰ سال، ۳۴ بار در اولدترافورد باخته است. این در حالی است که منچستر یونایتد در زمان ۲۶ سال هدایت فرگوسن، ۳۴ بار در اولدترافورد طعم باخت را چشید.

- علت اصلی نمایش‌های مفتضحانه منچستر یونایتد

پس از فرگوسن، منچستریونایتد بارها و بارها برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کرد ولی نتوانست دوران باشکوه فرگوسن را تکرار کند.

حالا پیکان همه انتقادات به سمت تن هاگ اشاره شده و بسیاری معتقدند که سرمربی هلندی در جایگاه خطر قرار دارد.

آرسن ونگر، شب گذشته در برنامه تحلیلی شبکه بین اسپورت از علت باخت منچستر یونایتد در این فصل رونمایی کرد و آن را «روحیه تیمی» دانست.

- علت اصلی نمایش‌های مفتضحانه منچستر یونایتد

ونگر گفت: من اصلا هیچ نقطه پیشرفتی در این تیم نمی‌بینم. این تیم نه اعتماد به نفس دارد، نه کیفیت و نه روحیه تیمی. آنها اصلا جنگجو نیستند و بالاتر از هر چیزی شکسته شدن روحیه تیمی را علت ضعیف بودن آنها می‌دانم.

رشفورد، مهره بزرگ تن هاگ در فصل گذشته که نمایشی خیره کننده در این تیم به ثبت رساند، این فصل بسیار ناامیدکننده ظاهر شده؛ آن هم در حالی که در تیم ملی انگلیس در بازی مقابل ایتالیا گلزنی کرد!

برونو فرناندز که کاپیتان و بزرگِ تیم منچستریونایتد محسوب می‌شود نیز این فصل اصلا در حد و اندازه‌های نامش ظاهر نشده و همین باعث شد تا روی کین شب گذشته به او بدترین الفاظ را به کار گیرد.

- علت اصلی نمایش‌های مفتضحانه منچستر یونایتد

روی کین در شبکه اسکای اسپورت مدعی شد که فرناندز لیاقت کاپیتانی در منچستر یونایتد را ندارد و همیشه غرولند می‌کند!

پایان پیام/





منبع: فارس