به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم‌پور روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده چهارراه سرو به ۲ دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مظنون و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند. وی ادامه داد: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم‌پور روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده چهارراه سرو به ۲ دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مظنون و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی ادامه داد: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود رفته و اقدام به موبایل‌قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، یکی از متهمان دستگیر و دیگری متواری شد.

سرهنگ قاسم‌پور تاکید کرد: از متهم دو دستگاه گوشی آیفون به ارزش یک میلیارد ریال کشف و در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد که وی با همکاری متهم فراری شده دارای ۲۵ فقره سابقه سرقت است.

وی یادآور شد: دستگیری متهم متواری و شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع خبر: رکنـا