پیش از شروع فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر استقلال با چالش بزرگی پیرامون دروازه خودش مواجه شده بود. حسین حسینی حرف از خداحافظی زد و استقلال تا آستانه جذب علیرضا بیرانوند پیش رفت اما در نهایت همه چیز عوض شد و  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به جمع آبی پوشان نیامد تا مجدداً حسینی را استقلالی کنند. […]

استقلال, جام ملت ها آسیا, دروازه بان استقلال - ستاره استقلال بلیط جام ملت‌ها را گرفت

پیش از شروع فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر استقلال با چالش بزرگی پیرامون دروازه خودش مواجه شده بود. حسین حسینی حرف از خداحافظی زد و استقلال تا آستانه جذب علیرضا بیرانوند پیش رفت اما در نهایت همه چیز عوض شد و  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به جمع آبی پوشان نیامد تا مجدداً حسینی را استقلالی کنند.

حسینی تا اینجای کار فقط سه گل دریافت کرده و در ۵ مسابقه استقلال موفق به کلین شیت شده است. عملکرد بسیار خوبی که از نگاه کادرفنی تیم ملی هم دور نمانده و خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، حسینی با وجود اینکه رقبای بسیار جدی در داخل و خارج از کشور دارد، به عنوان یکی از دروازه‌بانان مورد نظر امیر قلعه نویی به جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.

بی تردید علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی ما در آن مسابقات محسوب می‌شود و فقط او در صورتی چنین موقعیتی را از دست می‌دهد که مانند جام جهانی دچار مصدومیت شود.

منبع: خبـر ورزشی