جهان برای مقابله با وحشیگری رژیم صهیونیستی به پا خیزد
جهان برای مقابله با وحشیگری رژیم صهیونیستی به پا خیزد

اطلاعات نوشت: همزمان با بمباران اطراف بیمارستان «قدس» در غزه که ۱۴هزار آواره فلسطینی در آن پناه گرفته اند، آیت‌الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان، در بیانیه‌ای با محکوم کردن بمباران مستمر مناطق مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی، از تمامی جهان خواستند در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند. در بیانیه دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی آمده […]

- جهان برای مقابله با وحشیگری رژیم صهیونیستی به پا خیزد

اطلاعات نوشت: همزمان با بمباران اطراف بیمارستان «قدس» در غزه که ۱۴هزار آواره فلسطینی در آن پناه گرفته اند، آیت‌الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان، در بیانیه‌ای با محکوم کردن بمباران مستمر مناطق مختلف غزه توسط رژیم صهیونیستی، از تمامی جهان خواستند در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند.

در بیانیه دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی آمده است: نوار غزه این روز‌ها در معرض بمباران مداوم و حملات شدید و کم‌سابقه‌ای قرار دارد که تا این لحظه به شهادت و زخمی شدن هزاران غیرنظامی بی‌گناه منجر شده و افزون بر آن، موجب آوارگی شمار زیادی از مردم و تخریب مناطق مسکونی گسترده شده است؛ این بمباران ها مناطق مختلقی را هدف گرفته به طوری‌که مکان ایمن برای پناه مردم باقی نمانده است.

همزمان ارتش اشغالگر، نوار غزه را در محاصره‌ بسیار شدیدی که شامل آب، غذا، دارو و سایر مایحتاج زندگی است قرار داده است که بیشترین آسیب را به مردم وارد می‌کند به گونه‌ای که می‌خواهد انتقام شکست بزرگ در رویارویی‌های اخیر را از مردم گرفته و بدین گونه جبران کند.

این فاجعه در مقابل چشم تمامی جهان رخ می‌دهد و گویی هیچ بازدارنده و مانعی بر آن نیست و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می‌کنند و آن را به بهانه دفاع از خود توجیه می‌کنند.

بدین وسیله از تمامی جهان خواسته می‌شود در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند و از ادامه اجرای نقشه‌های نیرو‌های اشغالگر برای آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین پیشگیری کنند.

پایان دادن به مصائب این مردم شریف که هفت دهه است ادامه دارد فقط با اعطای حقوق مشروع آنها و رفع اشغال از سرزمین‌های غصب شده آنها است و این تنها راه ایجاد امنیت و آرامش در این منطقه است، در غیر این صورت، مقاومت در برابر متجاوزان ادامه خواهد یافت و چرخه خشونت همچنان موجب قربانی شدن بی‌گناهان بیشتری خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین