پاسخ تند رئیس سازمان لیگ ایتالیا به مورینیو؛ دنبال توجیه هستی!
پاسخ تند رئیس سازمان لیگ ایتالیا به مورینیو؛ دنبال توجیه هستی!

ژوزه مورینیو باز هم از برنامه تیمش انتقاد کرد و این بار با پاسخ مسئول مسابقات مواجه شد.

 

لوئیجی دی سیروو، پاسخ اعتراض ژوزه مورینیو سرمربی رم را در مورد برنامه ریزی بازیهای رم که بعد از شکست این تیم مقابل اینتر بیان شده بود، داد.

یکشنبه در سن سیرو بازی ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایتالیا انجام شد و اینتر میزبان موفق شد میهمان خود رم را با نتیجه ۱-۰ و با گل مارکوس تورام شکست دهد.

 مورینیو بعد از بازی فقط با کانال رسمی رم مصاحبه کرد و در آن از داور به دلیل “کارت‌های زرد هدفمند” علیه بازیکنانش انتقاد کرد. او همچنین از “هدیه” سری آ به اینتر، برای برنامه‌ریزی این بازی برای روز یکشنبه، زمانی که رم عصر پنجشنبه قبل در لیگ اروپا بازی کرده بود، ابراز ناراحتی کرد.

دی سیروو، رئیس سازمان لیگ سری آ، پاسخ سرمربی پرتغالی را داد: «من به مورینیو به خاطر کاری که برای رم و فوتبال انجام می‌دهد احترام می‌گذارم، اما صادقانه بگویم، نظرات او مانند یک توجیه به نظر می‌رسید. او حرفه‌ای است و دنیای ورزش ما را می‌شناسد. فقط به بارسلونا نگاه کنید که در لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه بازی کرد و سپس در ساعت ۴ بعدازظهر، ال‌کلاسیکو را مقابل رئال مادرید برگزار کرد. هیچ راه دیگری برای مقابله با این موضوع وجود نداشت، یک بازی مهم باید در ساعات اوج تماشا انجام شود.»

رم درخواست کرده بود که دیدار با اینتر به عصر دوشنبه، زمانی که امپولی-آتالانتا و لاتزیو-فیورنتینا برگزار می‌شود، منتقل شود. این اولین بار نیست که مورینیو و تیاگو پینتو، مدیر باشگاه رم، از برنامه‌ریزی بازی‌های خود پس از بازی‌های اروپایی شکایت می‌ کنند.

رئیس سازمان لیگ ایتالیا با تمجید از سری آ گفت: «سری آ فوق العاده است. ما یک رقابت هیجان انگیز را در صدر جدول داریم و البته برد حساس کالیاری مقابل فروزینونه که ۳-۰ عقب بود و ۴-۳ برد را در پایین جدول نباید فراموش کنیم. در چهار سال اخیر چهار قهرمان مختلف در لیگ داشته ایم در حالی که در دیگر کشورها می بینید که همواره تیمهای مشخصی قهرمان می شوند.»

منبع: خبـر ورزشی