پس از نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال و جمع‌بندی این کمیته، شش نفر کاندیدای هدایت تیم ملی والیبال ایران شدند که در این بین پیمان اکبری یکی از گزینه‌های داخلی محمدرضا داورزنی برای این پست است. پیمان اکبری، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ که سابقه هدایت تیم ب والیبال […]

- رفیق سعید معروف ناگهان رقیبش در تیم ملی شد!

پس از نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال و جمع‌بندی این کمیته، شش نفر کاندیدای هدایت تیم ملی والیبال ایران شدند که در این بین پیمان اکبری یکی از گزینه‌های داخلی محمدرضا داورزنی برای این پست است.

پیمان اکبری، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ که سابقه هدایت تیم ب والیبال ایران را در کارنامه دارد و با توجه به اینکه از سال ۸۹ در کار مربیگری در لیگ ایران است توانسته رابطه خوبی با بازیکنان ایرانی داشته باشد و به همین دلیل او یکی از گزینه‌های جدی در صورت عدم توافق با مربیان خارجی خواهد بود.

پیمان اکبری در دوران سرمربیگری ایگور کولاکوویچ دستیار او بوده و در سال ۲۰۱۵ با تیم ب والیبال ایران عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورده است.

البته طبق پیش‌بینی‌ها و پس از بهروز عطایی بسیار بعید است که محمدرضا داورزنی و اعضای کمیته فنی رای به حضور او در تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی بدهند. پیمان اکبری در حال حاضر سرمربی پیکان تهران است و برای ریاست فدراسیون والیبال نیز ثبت نام کرده است.

منبع: خبـر ورزشی