به گزارش زیرنویس، تورج عنصری عضو اینسکو، مدیرعامل شرکت آرتین و مدیر مسئول نشریه زنگ سلامتی با اعلام این خبر گفت: در این نشست قرار است بخشی کوچکی از آخرین اخبار و دستاوردهای حوزه بهداشت و سلامت جهانی برای شرکت کنندگان تشریح گردد. عنصری ادامه داد: تمامی مقالات این حوزه برگرفته از منابع معتبری چون […]

به گزارش زیرنویس، تورج عنصری عضو اینسکو، مدیرعامل شرکت آرتین و مدیر مسئول نشریه زنگ سلامتی با اعلام این خبر گفت: در این نشست قرار است بخشی کوچکی از آخرین اخبار و دستاوردهای حوزه بهداشت و سلامت جهانی برای شرکت کنندگان تشریح گردد.

عنصری ادامه داد: تمامی مقالات این حوزه برگرفته از منابع معتبری چون سازمان ملل، سازمان بهداشت جهانی، سازمان توسعه ورزش همگانی، یونسکو، اینسکو، استسو، مرکز مبارزه با دوپینگ و … است.

وی سپس یادآور شد: این برنامه به صورت وبینار برگزار و از شرکت کنندگان هیچ ورودیه ای دریافت نمی شود. ضمنا به جز بنده اساتید مطرح و نخبه دانشگاهی در حوزه های علوم ورزشی، پزشکی، سلامتی و بهداشتی چون دکتر محمدپوری، دکتر ساجدی و خانم دکتر حبیبی به عنوان سخنران در آن شرکت دارند.

عضو سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی (اینسکو) و اتحادیه بین المللی سراسری ورزشکاران و تشکلات ورزشی در پایان تاکید کرد: هدف از برنامه ریزی چنین دوره هایی، توسعه سلامت و بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی است. آنچه مسلم است باید به مباحث علمی در حوزه بهداشت و سلامت مطابق علم روز دنیا، توجه ویژه ای داشته باشیم و با استفاده از تمام ظرفیت ها در این راه بکوشیم.

کودک بیمار

منبع خبر: رکنـا