زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات وحشیانه هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری و جنوب غزه موفق شده‌اند در درگیری با نظامیان اشغالگر، آنها را به همراه تجهیزاتشان هدف قرار دهند. بمباران هوایی و حملات توپخانه ای دشمن […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات وحشیانه هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری و جنوب غزه موفق شده‌اند در درگیری با نظامیان اشغالگر، آنها را به همراه تجهیزاتشان هدف قرار دهند.

بمباران هوایی و حملات توپخانه ای دشمن صهیونیستی به غزه

حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد به طوری که این حملات علیه بخش‌های شرقی محله‌های الشجاعیه و التفاح واقع در شرق غزه شدت بیشتری پیدا کرده است.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای در حال تشدید حملات توپخانه ای خود علیه رفح واقع در نوار غزه است.

حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست  به مناطق مختلف غزه

صدای انفجارهای شدیدی در شرق القراره واقع در خانیونس در جنوب نوار غزه به گوش می‌رسد. المیادین گزارش داد که درگیری‌های سنگینی میان نیروهای مقاومت و عناصر اشغالگر در شرق القراره در جریان است.

تنها در یک مورد از این بمباران‌ها در جریان تخریب یک منزل مسکونی در الزوایده واقع در مرکز نوار غزه ۱۳ فلسطینی از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته حیات بیمارستان جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مقاومت در کرانه باختری

از سوی دیگر نیروهای واکنش سریع وابسته به تیپ‌های شهدا الاقصی و گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: تعدادی از نیروهای پیاده نظام ارتش دشمن صهیونیستی در منطقه شویکه واقع در شهر طولکرم در کرانه باختری در کمین نیروهای مقاومت گرفتار شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مقاومت فلسطین عناصر پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را گلوله باران کرده و در جریان این درگیری تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست  به مناطق مختلف غزه

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین تعدادی موشک زمین به هوا به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه شلیک کرده‌اند.

نیروهای قسام نیز که در حال درگیری با عناصر متجاوز در محور جنوبی غزه هستند اعلام کردند که تجهیزات نظامی دشمن را با خمپاره‌های یاسین ۱۰۵ و نارنجک هدف قرار دادند.

این نیروها تاکید کردند که یک تانک و یک بولدوزر متعلق به نظامیان صهیونیست در محور شمال غرب غزه با خمپاره یاسین ۱۰۵ منهدم شد.

انفجار خانه یکی از مسئولان حماس در کرانه باختری

این در حالی است که فلسطین الیوم از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه الدوحه و اردوگاه‌های الدهیشه، عایده و العزه واقع در بیت لحم در کرانه باختری خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که عناصر رژیم صهیونیستی به خانه صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واقع در کرانه باختری حمله کردند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که عناصر رژیم صهیونیستی دقایقی قبل خانه صالح العاروری را منفجر کردند.

همچنین هلال احمر فلسطین بامداد امروز اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست به نیروهای امدادرسان در حین انتقال مجروحان از نابلس به بیمارستان حمله کرده‌اند.

عناصر اشغالگر به منزل ناصر اللحام مدیر دفتر شبکه المیادین در فلسطین اشغالی نیز یورش برده و یکی از پسران وی به نام باسل را بازداشت کردند.

حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست  به مناطق مختلف غزه

وزیر صهیونیست: اسرائیل در وخیم‌ترین بحران روانی خود است

از سوی دیگر وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در خطرناک‌ترین بحران روانی در تاریخ مجعول خود به سر می‌برد.

پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند که تعداد نظامیان صهیونیستی که بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی درخواست دریافت مشاوره‌های روانشناسی داده‌اند افزایش یافته است.

بسیاری از این نظامیان نیز قصد بازگشت به مناطق درگیری را ندارند.

اذعان سخنگوی ارتش صهیونیستی: جنگ سختی در پیش داریم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با سی ان ان اذعان کرده است که ۲۳۸ اسیر صهیونیست نزد نیروهای مقاومت وجود دارد.

وی همچنین اذعان کرد: ما می‌دانیم که جنگ طولانی و سخت خواهد بود اما از تمام امکانات خود در این خصوص استفاده می‌کنیم.

در حال تکمیل

منبع: مـهر