به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودرو قاچاق در محدوده خیابان سی متری جی شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودوری بنز اس۵۰۰ قاچاق در تعمیرگاهی درخیابان […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی خودرو قاچاق در محدوده خیابان سی متری جی شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودوری بنز اس۵۰۰ قاچاق در تعمیرگاهی درخیابان سی متری جی خیابان هرمزان تخلیه و دپو گردیده که به وسیله کامیون های خودوربر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب تعمیرگاه عمومی بوده که مشاهده می نمایند یک دستگاه خودوری بنز اس۵۰۰ مشکی رنگ در این محل پارک پلاک خودروی دیگر بر روی آن نصب و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه نیز ثبت نگردیده است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا