مروری بر مسابقات پرسپولیس پس از برگزاری دیدار هفته هشتم مقابل ملوان بندر انزلی مشخص می‌کند این تیم با در نظر گرفتن مصاف این هفته مقابل صنعت نفت، «هفت خان» سنگینی را پیش رو خواهد داشت. خان اول – عبداله ویسی تیم پرسپولیس در اولین دیدار خود در مسیر رسیدن به دربی باید ۱۱ آبان […]

مروری بر مسابقات پرسپولیس پس از برگزاری دیدار هفته هشتم مقابل ملوان بندر انزلی مشخص می‌کند این تیم با در نظر گرفتن مصاف این هفته مقابل صنعت نفت، «هفت خان» سنگینی را پیش رو خواهد داشت.

خان اول – عبداله ویسی

تیم پرسپولیس در اولین دیدار خود در مسیر رسیدن به دربی باید ۱۱ آبان مقابل صنعت نفت آبادان به میدان برود. بازی هفته نهم مقابل شاگردان با انگیزه و تکنیکی عبدالله ویسی که تهدید به استعفا هم کرده بود می تواند روز سختی برای پرسپولیس باشد.

خان دوم – استقلال تاجیکستان

پرسپولیسی‌ها بلافاصله بعد از بازی با تیم آبادان باید عازم شهر دوشنبه شوند تا با استقلال تاجیکستان دیدار کنند. مسابقه ۱۶ آبان در بازی رفت برای پرسپولیس با برد ۱-۰ همراه بود. پرسپولیس برای صعود از گروه E به چیزی جز برد فکر نخواهد کرد.

خان سوم – نقش جهان و سپاهان

مسابقه هفته دهم پرسپولیس درست ۵ روز بعد از دیدار در شهر دوشنبه در اصفهان برگزار می‌شود. دومین بازی خارج از خانه پرسپولیس با سرسخت‌ترین حریف این تیم طی همه این سال‌ها خواهد بود. بازی با شاگردان مرد پرتغالی سپاهان. این بازی بیست و یکم آبان در نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

تعطیلی دو هفته‌ای و خطر مصدومیت!

تیم ملی در تاریخ بیستم تا سی‌ام آبان به مدت ۱۰ روز اردو خواهد داشت. این اردو به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است. دیدار با هنگ کنگ در تاریخ بیست و پنجم در تهران و دیدار مقابل ازبکستان در تاشکند سی‌ام ماه جاری باز هم خطر مصدومیت ملی‌پوشان پرسپولیس مثل مرتضی پورعلی گنجی را پیش روی یحیی قرار خواهد داد! این در حالی است که گل محمدی پیش از این بهترین مدافعش را در تیم ملی از دست داده و با چندین مصدوم دیگر در اردوی تیمش ذستش حسابی خالی است!

پرسپولیس باید لباس رزم بپوشد/ خان هفتم یحیی، استقلال است!

خان چهارم – یاران رونالدو

یکی از دشوارترین مسابقات پیش روی پرسپولیس، آن هم دوباره بیرون از خانه مسابقه برگشت با النصر در عربستان است. ششم آذر، پرسپولیس یک بازی سنگین رودرروی جدی‌ترین رقیبش برای صعود از گروه E خواهد داشت. یاران کریستیانو رونالدو.

خان پنجم – الدحیل

پرسپولیس پس از بازی با النصر باید بلافاصله به تهران برگردد تا در تاریخ چهاردهم آذر مقابل تیم قطری به میدان برود. مسابقه ای که در دیدار رفت با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود شاگردان یحیی به پایان رسید و نتیجه‌اش قطعاً در صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

خان ششم – محمود فکری

درست چهار روز پس از بازی با الدحیل (هجدهم آذر) پرسپولیس باید در خانه میزبان شاگردان محمود فکری باشد. تیم هوادار که به سختی به استقلال باخت (ابتدا از این تیم دو بر صفر جلو افتاد) حریف سنگین بعدی پرسپولیس در آستانه دیدار دربی خواهد بود. بی شک محمود فکری انگیزه‌های فراوانی دارد که پرسپولیس را شکست بدهد.

خان هفتم – استقلال

شاگردان یحیی گل محمدی پس از دیدارهای سنگین داخل و خارج از تهران و حتی خارج از کشور در تاریخ بیست و سوم آذر باید با استقلال دیدار کنند. تیمی که در پایان هفته هشتم صدر جدول را از پرسپولیس گرفت و ثابت کرده تیمی نیست که به این راحتی بالای جدول را به کسی تعارف بزند. یک مسابقه ۶ امتیازی که بی‌شک تاثیر بسزایی در کسب عنوان قهرمانی برای مدافع عنوان قهرمانی خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی