سرمربی پرسپولیس به‌خاطر فشردگی بازی‌های تیمش نگران مصدومیت مهره‌های تاثیرگذاری است. اتفاقی که برای یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری رخ داد که دو نفرشان به‌نوعی فصل را از دست داده‌اند. اما یکی از نفراتی که یحیی خیلی نگران این است او را مدتی از دست بدهد، علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بانی که یکی از […]

- گل‌محمدی به فکر جذب یک گزینه خارجی/ یک ستاره از لیست پرسپولیس خط می‌خورد

سرمربی پرسپولیس به‌خاطر فشردگی بازی‌های تیمش نگران مصدومیت مهره‌های تاثیرگذاری است. اتفاقی که برای یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری رخ داد که دو نفرشان به‌نوعی فصل را از دست داده‌اند. اما یکی از نفراتی که یحیی خیلی نگران این است او را مدتی از دست بدهد، علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بانی که یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس به‌حساب می‌آید و یحیی جانشین مطمئنی برای او ندارد.

در شرایط فعلی هیچ‌ یک از گلرهای جوان پرسپولیس فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا نکرده‌اند و حتی یحیی در بازی با پیکان با وجود اینکه بیرانوند کمتر از ۴۸ ساعت قبل تیم ملی را در بازی با قطر همراهی کرده بود، ترجیح داد او را به میدان بفرستد. اما قطعا با در پیش بودن جام ملت‌ها، بیرانوند حتی در نیم‌فصل هم فرصت آنچنانی برای استراحت نخواهد داشت و طبیعی است که در این صورت خطر مصدومیت او را تهدید خواهد کرد. از این رو یحیی گل‌محمدی درنظر دارد که در نیم‌فصل حتما یک گلر به لیست تیمش اضافه کند.

با توجه به اینکه سلمانی و پورعلی‌گنجی این فصل را از دست داده‌اند احتمالا اینکه یکی از آنها یا هر دویشان در نیم‌فصل از لیست سرخپوشان خارج شوند زیاد است. از این رو یحیی می‌تواند دروازه‌بان خارجی با تجربه جذب کند تا بتواند در مواقع لازم به علی بیرو استراحت دهد. البته باید دید باشگاه پرسپولیس از نظر مالی توان جذب گلر خارجی را دارد. البته ممکن است یکی از دروازه‌بان‌های داخلی تا قبل از نیم‌فصل مدنظر یحیی قرار گرفته و در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی سرخپوش شوند. 

منبع: خبـر ورزشی