سپاهان بعد از پیروزی‌های متوالی بالاخره در لیگ بیست و سوم متوقف شد و مقابل نساجی دو امتیاز حساس را از دست داد

سپاهان, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - زمان رونمایی از زوج مخوف در سپاهان اصفهان!

نساجی بعد از شکست خانگی برای اولین بار شاهد تقابل هوادارانش با مهدی رحمتی بود. تیمی که در آسیا و در لیگ برتر روی نوار شکست افتاده بود، فقط همین حاشیه را کم داشت تا به بحران کامل سلام کند. پس وقتی این تیم یقه قدرتمندترین تیم لیگ را می‌گیرد، باید به احترام آنها ایستاد و کلاه از سر برداشت. اما تساوی ۱-۱ نساجی برابر سپاهان یک سمت دیگر هم داشت که به تیم میهمان مربوط می‌شد.

سپاهان در ابتدای این فصل با خرید ستاره‌های گران قیمت در بخش هجومی سر و صدای زیادی به پا کرد و بابت قراردادهایش ۴ امتیاز را از دست داد. اتفاقی که باعث شد تیمی با ۱۰۰ پیروزی در مسابقات صدر جدول را از دست بدهد. سپاهان از شروع این فصل هنوز نتوانسته از برخی ستاره‌هایش استفاده کند، مثلاً امید نورافکن که مصدوم است اما جای خالی آنها با جوانان پر می‌شد. مثلاً وقتی محمد کریمی کاپیتان ملی پوش این تیم مصدوم شد، جایش را به حسین نژاد جوان داد که او هم به تیم ملی دعوت شد.

این نشان از پتانسیل بالای تیم سپاهان می‌دهد اما مصدومیت دست از سر هیچ تیمی در فوتبال بر نمی‌دارد. به خصوص در لیگی مثل ما که ضعف برنامه‌ریزی و تعطیلات بیش از حد باعث افزایش فشار روی بازیکنان می‌شود. هر تیم چند بار باید در طول فصل بدنسازی کند وقتی مسابقات شروع می‌شود، آنقدر فشرده است که در این چمن‌های بی‌کیفیت بازیکن به سادگی مصدوم می‌شود.

سپاهان در حال حاضر شهریار مغانلو – آقای گل ملی‌پوش فصل قبل – را ندارد. البته عیسی آل کثیر رسیده اما این زوج سابق خط حمله پرسپولیس که هر دو بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی هستند و هر دو با سر و صدای زیاد از پرسپولیس به سپاهان رفتند، هنوز نتوانستند در لباس زرد کنار هم در یک مسابقه بازی کنند.

در بازی‌های ابتدای فصل آل کثیر اجازه بازی نداشت و از وقتی کارت بازی او صادر شده شهریار مصدوم است، کاوه رضایی ورضا شکاری هم مصدوم هستند. وقتی بدانیم پشت سر آنها فرشاد احمدزاده و رضا اسدی و احسان پهلوان هم حضور دارند، با توجه به حضور فعال دو مدافع کناری این تیم – زکی‌پور و رضاییان – در امور تهاجمی، وقتی این زوج مخوف در خط حمله سپاهان تشکیل شود شاهد چه اتفاقاتی که نخواهیم بود!

منبع: خبـر ورزشی