میرشاد ماجدی در خصوص اعزام تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات جام جهانی اظهار داشت: ما از دو سال قبل طبق برنامه‌ریزی که داشتیم استعدادیابی کردیم و کار را با هدف رسیدن به جام جهانی آغاز کردیم. خداراشکر می‌کنم که در مرحله اول به هدف خود رسیدیم، هرچند تیم جوانان کشورمان هم می‌توانست در دقایق آخر […]

- با تغییرات انفجاری میانه خوبی ندارم/ کسانی که با سیاست‌های ما هم‌خوانی داشته باشند می‌مانند!

میرشاد ماجدی در خصوص اعزام تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات جام جهانی اظهار داشت: ما از دو سال قبل طبق برنامه‌ریزی که داشتیم استعدادیابی کردیم و کار را با هدف رسیدن به جام جهانی آغاز کردیم. خداراشکر می‌کنم که در مرحله اول به هدف خود رسیدیم، هرچند تیم جوانان کشورمان هم می‌توانست در دقایق آخر می‌توانست به جام جهانی صعود کند اما شرایط برای آنها به نوعی رقم خورد که این نتیجه به دست نیامد. امروز افتخار می‌کنیم که از همان تیم جوانان بیش از ۷ بازیکن در لیگ برتر در باشگاه‌های مختلف کشور فوتبال بازی می‌کنند.

وی افزود: مطمئن هستم تیم فوتبال نوجوانان با شرایطی که دارد می‌تواند نتایج بسیار خوبی را رقم بزند. هرچند با توجه به مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای نوجوانان فراهم کنیم. نوجوانان اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند و فدراسیون حمایت خوبی را از این تیم داشت اما به لحاظ بازی‌های تدارکاتی نتوانستیم کاری کنیم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به هدف تیم فوتبال نوجوانان تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان هر نتیجه‌ای را در مسابقات جام جهانی کسب کنند هیچ چیزی از ارزش‌ها و اهمیت آنها کم نخواهد کرد، چرا که هدف ما تنها رسیدن به جام جهانی بوده است. در این مسابقات هم در گروهی قرار گرفتیم که بزرگان فوتبال جهان حضور دارند. امیدواریم در این مسابقات آن عرق ملی را در نوجوانان خوب کشورمان ببینیم.

ماجدی درباره اینکه آیا به همراه تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی خواهد رفت یا خیر گفت: در تمام رقابت‌های جهانی وقتی تیمی اعزام می‌شود یک رئیس کاروانی وجود دارد که نمی‌دانم چه کسی را انتخاب کردند، چرا که خود من قرار نیست به این مسابقات اعزام شوم. کسی در این خصوص اصلاً با من صحبت نکرد و من هم مانند یک سرباز هر تصمیمی در فدراسیون فوتبال گرفته شود از آن تمکین می‌کنیم.

وی در پایان با توجه به انتخاب شدنش به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان تهران در خصوص ایجاد تغییرات در هیأت فوتبال گفت: به شخصه خیلی با تغییرات انفجاری میانه خوبی ندارم چرا که معتقد هستم ایجاد تغییرات گسترده باعث می‌شود کارهای به کندی پیش برود. در مجموع گزینه‌هایی هستند که بررسی می‌کنیم و کسانی که با سیاست‌ها و خط و مشی ما هم خوانی داشته باشند می‌مانند و کسانی هم که با ما همراه نباشند بدون آنکه ما اعلام کنیم از ما جدا خواهند شد.

منبع: خبـر ورزشی