لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از امروز سه‌شنبه تا روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه سامانه ناپایدار بارش‌زا در استان اصفهان فعال خواهد بود، اظهار داشت: طی امروز وزش باد و گردوخاک را در مناطق شرق، شمال و مرکز استان و بارش‌های رگباری و پراکنده را در نیمه غرب اصفهان انتظار […]

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از امروز سه‌شنبه تا روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه سامانه ناپایدار بارش‌زا در استان اصفهان فعال خواهد بود، اظهار داشت: طی امروز وزش باد و گردوخاک را در مناطق شرق، شمال و مرکز استان و بارش‌های رگباری و پراکنده را در نیمه غرب اصفهان انتظار داریم.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی از فردا چهارشنبه شدت می‌گیرد که تا روز جمعه شرایط ابرناکی و وزش باد و بارش رگباری در سطح استان فراهم است.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارش‌ها به طور عمده در مناطق غرب، جنوب و مرکز استان و اوج فعالیت سامانه از اواسط پنجشنبه تا جمعه خواهد بود.

امینی اضافه کرد: شامگاه چهارشنبه، پنجشنبه و روز جمعه نیز بارش پراکنده باران را در شهر اصفهان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خواهند بود.

منبع: مـهر