جلسه هیأت اجرایی نیمه‌کاره ماند
جلسه هیأت اجرایی نیمه‌کاره ماند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید مناف هاشمی در پایان بیست‌‌وهفتمین نشست هیأت اجرایی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: پس از باز‌ی‌هایی آسیایی اولین جلسه هیات اجرایی برگزار شد. این جلسه نیمه کاره مانده و قسمت دوم و مصوباتش به هفته آینده افتاد. وی افزود: جلسه آینده احتمال دارد سه‌شنبه هفته آینده […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید مناف هاشمی در پایان بیست‌‌وهفتمین نشست هیأت اجرایی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: پس از باز‌ی‌هایی آسیایی اولین جلسه هیات اجرایی برگزار شد. این جلسه نیمه کاره مانده و قسمت دوم و مصوباتش به هفته آینده افتاد.

وی افزود: جلسه آینده احتمال دارد سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود اما گزارش مفصلی از بازی‌های آسیایی هانگژو که در ۹ – ۸ ماه گذشته برای آن تلاش شد و شناسایی فدراسیون‌ها، ورزشکاران، ثبت‌نام‌ها و کل مسائلی که با روسای فدراسیون‌ها درمورد مسائل فنی و پشتیبانی برگزار کردیم، در این جلسه گزارش دادیم. از نتایج کاروان هم گزارشی به هیات اجرایی داده شد. هرچند به جز یک تا دو نفر بیشتر اعضای هیات در هانگژو حضور داشته و از جزئیات کار  اطلاع کامل داشتند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: پس از جلسه نیز سوال‌ها و ابهامات مختصری را مطرح کردند. ادامه بحث درمورد موارد مربوط به المپیک پاریس و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن بود. درمورد آن هم خیلی مختصر و در حد عنوان صحبت شد و قرار است صحبت‌های مفصل را همراه با رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان برنامه برای اعضای هیات اجرایی تشریح کنیم تا راهکارها و برنامه‌هایی که مورد تصویب قرار می‌گیرد در قالب یک ستادی این مباحث را دنبال کنیم. نظر اعضای هیات اجرایی، کمیته ملی المپیک و وزارت خانه هم باید مشخص شود تا هم منابع لازم و پشیتبانی‌های مدنظر را تامین کرده و هم رشته‌هایی دارای شانس مدال را بررسی کنیم.

ادامه دارد….





منبع: فارس