بازیکن سابق استقلال به نتایج این تیم واکنش نشان داد و تیم نکونام را مدعی قهرمانی دانست.

بازیکن سابق استقلال, پرسپولیس, فوتبال - پرسپولیس مگر سقف قرارداد را رعایت کرده که ایراد می‌گیرد؟

سعید مراغه‌چیان، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط استقلال خیلی خوب است و توانسته نتایج مناسبی را هم کسب کند. در بازی قبلی هم مقابل آلومینیوم که بازی سختی بود استقلال توانست با ارائه یک بازی حساب شده ۳ امتیاز با ارزش را بدست بیاورد. استقلال این روزها توانسته در صدر جدول قرار بگیرد و هواداران را خوشحال کند.

او درباره عملکرد بلانکو در بازی قبلی افزود: بلانکو مقابل آلومینیوم ۳۰ دقیقه بازی کرد و حتی یک پاس گل هم به سایر بازیکنان داد. به نظرم این بازیکن می‌تواند در آینده به استقلال کمک کند و مشکلات خط حمله را برطرف سازد.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا با مشکلات ابتدای فصل فکر می‌کرد این تیم چنین نتایجی را کسب کند بیان کرد: شاید باور نکنید مثل روز برای من روشن بود که استقلال امسال بهترین نتایج را کسب کرده و مدعی قهرمانی خواهد بود. نکونام با استقلال شاهکار کرده و نشان داد در مربیگری تجربه خوبی دارد. او سال‌ها در اروپا بازی کرده و با مربیان بزرگی هم کار کرده است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه دهد.

مراغه چیان درباره شکایت پرسپولیس از استقلال ادامه داد: کدام تیم سقف قرارداد را رعایت کرده است. خود پرسپولیس رعایت کرده که از سایر تیم‌ها ایراد می‌گیرد؟ استقلال اگر سقف قرارداد را رعایت نکرده بود که چند هفته پیش بلانکو برای آبی‌پوشان بازی می‌کرد. نمی‌دانم چرا استقلال تا راه می‌افتد دنبال ایجاد حاشیه و داستان برای این تیم هستند اما مطمئن هستم با شرایط روحی و روانی که استقلال دارد این تیم دچار مشکل نخواهد شد.

او درباره آشتی‌کنان خطیر و نکونام توضیح داد: آشتی این دو نفر اتفاق بسیار خوبی بود که باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیرعامل و سرمربی خواهد شد. از اختلاف این دو خیلی از پیشکسوتان ناراحت بودند. باید برای رسیدن به قهرمانی به خطیر و نکونام کمک کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار مقابل شمس آذر در لیگ برتر گفت: شناخت چندانی از این تیم ندارم اما شنیده‌ام دو هفته است پیروز شده است. استقلال می‌تواند در این دیدار پیروز شود تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. استقلال در شهر قزوین هم طرفدار دارد و هواداران این تیم را تنها نخواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید

منبع: خبـر ورزشی