سرمربی وقت استقلال پس از پایان دربی خبرساز پاییز ۹۴ در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعای عجیبی مطرح کرد.

استقلال و پرسپولیس در هشتم آبان ماه سال ۱۳۹۴ به مصاف هم رفتند و مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که گل تساوی پرسپولیس در آخرین لحظات وقت‌های تلف‌شده به ثمر رسید و استقلالی‌ها فوق‌العاده معترض بودند و اعتقاد داشتند بازی باید قبل از این گل توسط محسن ترکی پایان‌یافته اعلام می‌شد اما داور چنین کاری را نکرد و در نهایت پرسپولیس به گل رسید.

دقایقی بعد از خاتمه مسابقه پرویز مظلومی حرف‌های بسیار خاصی به خبرنگار زیرنویس زد که روز نهم آبان سال ۹۴ منتشر شد. سرمربی وقت استقلال با انتقاد از محسن ترکی گفت: مگر مهدی رحمتی در وقت‌های اضافی چقدر وقت هدر داد که داور این‌همه مسابقه را طولانی کرد؟ محسن ترکی با تصمیمی که گرفت عملا بازی را برای پرسپولیس درآورد و استقلال از پیروزی در دربی محروم شد. مسابقه‌ای که اگر ما می‌بردیم، من نزد هواداران استقلال به پرویز چوبله پوبله معروف می‌شدم!

پرویز مظلومی در ادامه گفت: اگرچه در آخرین لحظات و به‌واسطه تصمیم داور پیرامون اعلام وقت اضافه بیشتر در خلال وقت‌های تلف‌شده پیروزی را با تساوی عوض کردیم، ولی خوشحالم که می‌دیدم پرسپولیسی‌ها به واسطه مساوی کردن با استقلال خوشحالی می‌کنند.

زیرنویس‌گردی| پرویز مظلومی: اگر محسن ترکی آن‌کار را نمی‌کرد من پرویز چوبله پوبله می‌شدم!

منبع: خبـر ورزشی