اختلاف سرخابی‌ها به نفع تیم‌های دیگر است/ حاشیه فقط پرسپولیس را شکست می‌دهد
اختلاف سرخابی‌ها به نفع تیم‌های دیگر است/ حاشیه فقط پرسپولیس را شکست می‌دهد

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال درباره اختلاف بین استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: این اختلافات به نفع تیم های دیگر است و باید خیلی باهوش تر باشند و نباید آقایان علیه یکدیگر جبهه بگیرند. همه این افراد زمانی فوتبالیست بودند و اکنون در کسوت مربی و سرپرست هستند. شما که نیاز به مطرح شدن ندارید […]

- اختلاف سرخابی‌ها به نفع تیم‌های دیگر است/ حاشیه فقط پرسپولیس را شکست می‌دهد

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال درباره اختلاف بین استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: این اختلافات به نفع تیم های دیگر است و باید خیلی باهوش تر باشند و نباید آقایان علیه یکدیگر جبهه بگیرند. همه این افراد زمانی فوتبالیست بودند و اکنون در کسوت مربی و سرپرست هستند. شما که نیاز به مطرح شدن ندارید اما خیلی ها برای مطرح شدن حرفهایی می زنند. به نظرم باید سکوت کنند و حرف نزنند.

پرسپولیس خودش وارد حاشیه شده است 

او افزود: به نظرم اکنون پرسپولیس خودش وارد حاشیه شده است که برابر ملوان امتیاز از دست داد. این چه بازی بود که پرسپولیس جلوی ملوان انجام داد هر چند ملوان یک تیم فوق العاده بود. وقتی می بینند تیمشان در بحران است، چرا وارد حاشیه می شوند. آن قدر پرسپولیس بدبخت شده که پول ناهار ندارد.

داداش زاده تصریح کرد: به نظرم این اتفاقات دودش به چشم هواداران می رود و طرفداران حرص می خورند. اکنون برایشان مهم نیست و می خواهند در رسانه خودنمایی کنند و بهتر است در مستطیل سبز خودشان را نشان بدهند.

عضو هیئت مدیره استقلال از یحیی معروف تر شده است 

پیشکسوت فوتبال درباره واکنش یحیی گل محمدی به اظهارات خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یحیی باید باهوش تر باشد چون بعضی ها می خواهند تمرکزش را برهم بزنند تا پرسپولیس را به حاشیه ببرند. تنها چیزی که می تواند پرسپولیس را شکست بدهد، حاشیه است. این همه که سرخپوشان قهرمان شدند اصلا نگذاشتند حاشیه وارد تیمشان شود اما متاسفانه امسال خیلی حاشیه دارند و این ضربه به آنها می زند. به نظرم گل محمدی با واکنشی که نشان داد آن فرد را گنده کرد و او را کسی نمی شناخت. واقعا من اسم خانی را تا الان نشنیده بودم اما آن قدر یحیی اسمش را آورد، او از یحیی هم معروف تر شده است.

همیشه صنعت نفت آبادان برای پرسپولیس مشکل ساز بوده است 

او درباره بازی پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: این تیم آبادانی ریشه دار است و همیشه برای پرسپولیس مشکل ساز بوده است. اگر سرخپوشان می خواهند برنده شوند باید تمرکزشان روی بازی باشد و وارد حاشیه نشوند و مصاحبه نکنند. اکنون باید باشگاه بیانیه بدهد که  اعضای تیم مصاحبه نکنند و سخنگوی باشگاه  باید جواب بدهد. اصلا نباید وارد حاشیه شوند چون ضرر می کنند.  این بازی که راه انداختند تا پرسپولیس را به حاشیه ببرند. آنها باید خیلی باهوش تر باشند. تنها مسئله ای که می تواند به پرسپولیس لطمه بزند حاشیه های فوتبال است، که به مستطیل سبز سرایت کرده است.

پرسپولیس برابر ملوان در حد محلات بازی کرد 

داداش زاده درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: هیچ بازی را نمی توان پیش بینی کرد و هیچ کس فکر نمی کرد این اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد. سرخپوشان برابر ملوان خیلی ضعیف بودند و در حد خودشان نبودند و در حد محلات بازی کردند. اگر بخواهد چنین بازی برابر صنعت نفت آبادان انجام بدهد شکست می خورد. شکی نیست که مهدی تارتار ساختار ملوان را درست کرده  و بردن این تیم شمالی در انزلی سخت شده است. به نظرم ملوان خیلی حرفها برای گفتن دارد و گردن خیلی از تیم ها را در انزلی می گیرد اما پرسپولیس باید خودش باشد وگرنه جلوی صنعت نفت به مشکل می خورد.

باشگاه خبرنگاران